Devam ediyor...
Bilinmeyen kızın ağzından;
"Ben... Şey ımm... Sanırım bir hiçim."
Senin asla göremeyeceğin bir kızım. Hayatında bir nokta bile olamayacağım. Aslında herşeyin olabilirim izin versen?
"Tamam. Beni neden takip ediyorsun?"
"Anlatamam beybe. Bu bir sır. Ve ben kaçar!" Dedikten sonra koştum. Kot pantolonumun arka cebinden çıkardığım düğüm olan kulaklığımı çözdüm. Telefona taktım ve BTS- Save Me şarkısını açtım.
Yarım saat sonra...
Hâlâ koşuyordum. İç organlarım birbirine girmişti. Karnım ağrıyordu. Ve nihayet kayalıklara gelmiştim. Üzgün olduğum zamanlar buraya gelirdim.
Deniz dalgalıydı. Havada kargalar hariç başka bir kuş veya canlı yoktu. Ve yanımda o çok sevdiğim siyah çiçeklerden vardı.
Telefonumdan gelen mesaj sesiyle etrafa bakmayı kestim. Bizim kız grubundan gelmişti.
WhatsApp Grubu:
Elektrik Alanlar Ve Alamayanlar (Kızlara Özel)Yağmur: Kanki krito yapmıyor muyuz?
Ben: Sahilde buluşalım.
Krito ne diye soracaksanız hemen söyleyeyim kendi uydurduğumuz bir buluşma. İçindeki katagoriler de şunlar; İlk önce güncel haberler sonra dedikodu ve gıybet, üçüncüsü ise tıkınma ve son olarak müzik dinleyerek eve gitmek.
"Kankiiii!" Diyerek üstüme atladı Yağmur.
Damla bu halimize gülerken kardeşim İzmir bu halimize göz devirdi.
"Ka-kanka ne-nefes almıyorum."
Yağmur hemen doğruldu ve yanıma geçti.
"Anlat bakalım."
"Az kalsın yaklanıyordum."
Büyün kızlar bana sert baktı. Ama en sert İzmir bakıyordu. Ve ben bunu İzmir için yapıyordum. İzmir de ondan hoşlanıyor ama benim Emre'den hoşlandığımı bilmiyorlar.
"Seni nasıl öldürmeliyim? Testere veya bıçak? Ya da yatağına bıçaklar saplayayım sonra kan gibi kırmızı boya dökeyim. Ve sonuç deliler hastanesine git! Ne güzel değil mi?"
İzmir kardeşciğim benden bu kadar mı nefret ediyorsun? Cık cık cık olmaz böyle hadi bi sarılalım barışalım.
"Ama sonra kaçtım İzmir'ciğim yani öyle ekşın oldu bana da."
Bütün kızlar rahatlamış olacakki hepsi tuttukları nefesleri verdiler. Ve bende bir öpücük attım hepsine.
1 Saat sonra
"Kanka ben gidiyorum hadi görüşürüz!"
"Görüşürüz Yağmur!" Diyerek öpücük attım.
Damla çok önceden eve gitmişti. Annesinin günü varmış ona yardım edecekmiş.
Biz eve vardığımızda içeriye ilk giren İzmir oldu.
"Eve gir ve odama çık konuşacaklarımız var."
İşte şimdi yandım. Allahım kim bilir ne diyecek?
Devam edecek...
Selam millet nasılsınız?
Tatil bitiyor. Okulların açılmadına sevinenler burada mı??❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saçma Bir Grup
Teen FictionBu kitapta umursamaz kişilerden tutunda saçma sapan çocuklar da var. Annesini yaptığı yaprak sarmasını kıymalı sevmeyen, eriği nutella ile yiyen, çileği tuza bandıra bandıra yiyen garip bir çocuk ve arkadaşlarının tuhaf hikayesi. Bu grupta normal...