ÇÜNKÜ ANNEMİ BEN BURADA KAYBETTİM...

52 25 9
                                    

  Berkan'ın bu ani hareketi karşısında afalladığımdan arabayı terk edip hızlı adımlarla eve doğru koşuşturarak içeri girdim. Kapıyı kapatır kapatmaz mesaj gelince telefonumu elime aldım.

GÖNDEREN: 404

GÖNDERİLEN: Bayan Kaçak yine iş başında.

  Bu çocuğun kafamı yerle bir ettiğine dair kanıt bile çıkarabilirim çünkü beynim benden habersiz olarak düşünüyor. Hem o ne demişti öyle ilk kez mi doğum gününde gülüyor. Öyleyse bile bunu bana neden söylüyor ki. Hem niye öptü. Kolumdan tuttu...

  Bu geceyle hatta bu günle ilgili bir çok soruyla karşı karşıya gelmem beni bunalttığı için çözüm olarak uyumaya karar verdim. Böylelikle tüm sorunlarımdan kurtulabilecektim. Berkan'ı unutma umuduyla pijamalarımı giyinip uykuya teslim oldum.

                                                               ******************

  "Öf be kızım hadi kalk, kış uykusuna mı yattın"diyen bu sesin sahibi kesinlikle Beyza'ydı. Çünkü hiçbir insan evladı karga bile kahvaltı etmeden kalkmazdı. 

_ "Beyza ne olur 5 dakika daha" diye klasik bir cümle kurdum uyandırmaz umuduyla ama nafile.

_ "Ne yani ilk haftadan geç mi kalkacaksın" demesiyle gözü kapalı gülmeye başladım. Ardından gözlerimi açıp" O dediğin ilk gün için geçerli değil mi ya"dedim. 

_ Benim için değil. Hem hazırlanman için sadece 20 dakikan var.

_ El insaf ama değil mi. 20 dakikada nasıl hazırlanacağım ben.

_ Sen bilirsin kuzum. Beyza'nın kahvaltısını yapmadan okula gitmek istiyorsan senin sorunun.

_ "Asla böyle bir hataya düşmem"diyerek yataktan kalktım ve Beyza'ya sarılarak banyoya geçtim.

 Evin hamaratı Beyza'ydı. Yemeğiydi, bulaşığıydı, erken kalkmasıydı falan hepsi Beyza'dan sorulurdu. Süslüsü, dışarıdan eve gelmeyeni Hatice olduğuna göre boş işler müdürü de ben oluyordum. Çünkü her iki konudan da anlamam.

 Aşağı indiğimde krallara layık bir sofra ile karşılaştığım için ağzım kulaklarımda Beyza'ya dönüp "Ben o elleri verene kurban olurum" dedim.

_ "Beyza kardeşim bak sofraya yağ koymayı unutmuşuz"diyen Hatice'ye kısa bir bakış atıp blöf yapmaya başladım. 

_" Aşk olsun size, ne zaman yağcılık yaptığımı gördünüz.Sabah sabah kalbimi ne de güzel kırıyosunuz siz öyle" dedim gözlerimi devirerek ve dudak büzerek.

_ "Kıyamam ben kuzuma" diyerek sarılan Hatice'ye Beyza'da eşlik edince çok güzel rol yaptığımı bir kez daha anlamış oldum. 

  Birbirimize kenetlenmiş sarılırken bizi ayıran hep olmadık zamanlarda çalan kapı zili oldu. Sabah sabah sinirlenerek kapıyı açmaya gittim.Gelen kişi tabi ki tek ziyaretçimiz olan Yağız'dan başkası değildi.Kuzenim diye söylemiyorum ama yine taş gibi yakışıklı olmuştu. 

_ Hayırdır Kibarcık Efendi, hangi rüzgar attı seni buraya.

_ Kahvaltı kokusu aldık diyelim.

_ "O zaman geç kaldın be kuzen. Çünkü ben çoktan silip süpürdüm" dedim tatlı ve beyaz bir yalan söyleyerek. Yağız'da gerçekten üzülmüş gibi yaparak "Kızım var ya çok acımasızsın" deyince kıkırdamadan edemedim.

_ "Huyum kurusun öyleyimdir be kuzen" derken yanındaki küçük valize takıldı gözlerim. "Hayırdır artık temelli mi burada kalmaya karar verdin".

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 10, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HİCRANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin