Peste 2 luni
(Din perspectiva lui Loren)Azi e ziua mea!De o Luna ma doare burta si imi vine sa vomit. M-am tot gandit si cred ca e de la faptul ca ies mai rar afara.
Azi o sa vina Mai multe prietene la mine. Mia,Cara,Kriss,Emma,Anna,Meghan si Jill.Peste patru luni
Mama pleaca cu tata in turcia o saptamana. Mi-am facut un plan.A inceput sa imi creasca burta,dar eu nu am Mai mancat dulciuri de 3 luni. Cred can sunt gravida. Peste doua zile pleaca.
Peste 2 zile
M:Scumpo,sa fii cuminte!
E:Da,mama,mi-ai Mai zis asta de o mie de Ori!
Ai mei pleaca si EU ma duc la farmacie sa iau 3 teste de sarcina.
Fast forward
Ma duc la farmacie
Buna ziua!(farmacista)
L:buna ziua!
Ce doriti?
Trei teste de sarcina.
Nu pareti cam micuta pentru a fii insarcinata?
Nnnu sunt ppentruuu miiinnne(zic balbaita).
Poftiti!
Multumesc!!
In drum spre casa,desfac ambalajele la teste.
Ajunsa acasa,folosesc testele.
Primul test se incarca. Vad o linie si sunt foarte usurata,dar peste doua secunde se face si a doua linie.
Asa s-a intamplat cu toate testele .
Am incremenit si fata mi s-a facut alba.Cautam pe telefon numarul lui Bryan , dar nu Il mai am. Ma duc la Kriss si o rog sa Imi dea numarul lui Bryan. Ea mi-l da si Il sun.
(Din perspectiva lui Bryan)Ma uit la televizor si vad ca ma suna cineva.Era Loren.A zis ca ne despartim,ce Mai vrea ? Spun nervos. O fii gravida😂
B:CE vrei? Nu ne-am despartit?
L:Uite in ce cacat m-ai bagat!
Oi fii gravida😂
Ghici CE?chiar sunt!
Nu are cum!
Cum?nu ne-am culcat atunci?
Ba da................Vezi??
Mie nu imi pasa de plodul ala.poti sa Il cresti cum vrei.(Din perspectiva lui Loren)Diseara merg in club cu niste prieteni.incerc sa Imi gasesc o rochie buna,dar mi-a crescut burta si nu ma incap. M-am decis sa ma imbrac cu blugi de piele.
Sunt gata de plecare. Merge sa ma ia unchiul meu,Frank.
F:Hey!Esti gata?
L:Da' cum da nu?
Loren,de ce ai burta mare?
Aaaaaaaaaaaa,am mancat foarte mult in ultimul timp.
Ok,vrei sa fumam o tigara?
Nu,m-am lasat de fumat.
Ok.
Cand merg in club ,toti prietenii mei se uita ciudat la mine.
Deodata,mi se face rau si cad jos.Simt o mana care ma ridica. Era .......
CITEȘTI
Gravida la 15 ani
RomanceLoren,o fata de 14 ani este violata de iubitul ei,care era beat atunci.La 6 luni de sarcina,fata afla ca este gravida.