-Yeni Şehir-

195 8 0
                                    

   Merhaba ben Lara İstanbulda yaşıyorum burda mükemmel bir hayatım var bir arkadaş grubum ve sevgilim ama bugün bütün dünyam başıma yıkıldı..

Kapının tıklanma sesiyle irkildim annem gelmişti annem kumral ve mavi gözlü yaşını kesinlikle göstermeyen bir kadındır gözlerimi kesinlikle ondan almışım Girr ve kapı açıldı annem içeri girdi Lara tatlım müsaitsen seninle bir şey konuşmak istiyorum. aslında biraz tedirgin olmuştum çünkü annemi hiç bu kadar korkarken görmemiştim '' Tabi anne ne konuşucaksın ? '' Bak tatlım biz babanla uzun süredir bunu konuşuyoruz baban işlerini büyüttü ve artık Bodruma taşınmak zorundayız babanın orda bir ortağı var onunla daha iyi çalışıcaklarını düşünüyoruz. Bu akşam saat 9 da uçakla gidiyoruz hazırlan. daha cevap vermeme bile fırsat vermeden yanağıma bir öpücük kondurup odadan çıkmıştı ve bende bu olanları hazmetmeye çalışıyodum nasıl yani artık İstanbul da yaşamıycakmıyım ya arkadaşlarım ve en önemlisi Emre, Emreyle 4 aydır bi ilişkimiz var ve guzel gidiyor ondan nasıl ayrılıcak ben bunları düşünürken saattin 6 olduğunu farkettim hemen duşa girdim ve Emreye olanların hepsini anlattım mecburen ayrılmak zorunda kaldık hiç üzülmemiş gibiydi ben şimdi nabıcam oraya nasıl alışıcam dustan çıkıp üstümü değiştirdim altıma mini bir şort ve üstüme göbeğimi açıkta bırakıcak bi tişort giydim ve babetlerimi ayağıma geçirdim şimdi hazırdım bekle beni Bodrum. 

Ben telefonumla uğraşırken aşağıdan annemin sesi geldi saat 8.30 olmuştu bile hemen eşyalarımı alıp odama son bir kez baktım burayı özliycektim. Hemen arabaya atlayıp havaalanına geldik ben cam kenarına oturup kulaklıklarımı taktım ve mis gibi bir uyku..

Annemin uyandırmasıyla geldiğimizi anladım işte gelmiştim beni herşeyden ayıran hayatıma alt üst eden şehire Bodrum'a...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BAŞ BELASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin