Călătoria

12 4 3
                                    

Eu mă numesc Angela si am 14 ani ,sunt in clasa 8 si învăt foarte bine si merit o vacanta.Intr-o zi merg la aeroport pentru a călători prin lume.Primul loc este Paris un loc frumos ce întâmpină dragoste .
Plimbanduma prin oras întâlnesc un baiat ce este din Bucuresti un oras mare locuieste chiar in cartierul de langa mine ,era foarte dregut ,iar prietenia noastra a devenit o relatie de dreagoste ne placeam unul pe altul .el m-ia  spus ca  trebuie sa se întoarcă acasă .
Am zis ok de ce nu ne vom vedea la acasa când mă voi intoarce .
Pe drum spre Germania privesc pe geam avionul lui ce pleca spre romania m-ia facut cu mana de la geam si eu la fel .
Aburind geamul si am scris initialele noastre intri inima ,apoi avionul meu a coborât dar noi ne trimiteam pupici
Coborând la aeroport ma gândeam la el , dar totusi el nu era  mam odihnit putin si am mers sa mănânc .
A doua zi ne plimbam pe atracti turistice frumoase cu locuri extravagante mi-am luat cateva lucruri si am ajuns acasa lan sunat si a raspuns o persoana sponand ca e mama băiatului a spus ca are putina treaba .
Pana la urma am vorbit cu el.
In plecarea spre Now York vorbeam cu el .Ajunsi un tip ciudat se uita la mine nu lam băgat în seamă dar toT se tine dupa mine cand am iesit afara cineva mia pus cineva mana la gura si am adormit .
A doua zi mam trezit intrun hambar abandonat .
Telefonul nu mai era in buzunar si eram legata la mâini.Sau auitniste pasi apoi tipul care ma urmărea la aeroport   Iulian baiatul in paris si iubitul meu era legat ,batut si apoi adus langa mine nu imi venea sa cred.
Mama a sunat si omul a raspuns si  a cerut o suma de bani .Apoi peste o jumatate de ora a venit politia .
Mama mia spus ca ia detectat dupa numarul de telefon .
Ajungand in romania eu si iubitul meu neam îmbrătisarea cu focn si  neam sărutat.
Părinti lui erau si ei îngrijorati si lau inbaratisat.
Iau multumit mamei mele pentru ca a sunat la politie si ca ia adus copilul acasa .
Eu Angela si iulian si  dupa 3 ani suntem impreuna si ne iubim

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 03, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Titlu implicit - Introdu titlulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum