Harabe Bina'da Macera Giriş ve 1.Bölüm

72 3 2
                                    

                                                                             GİRİŞ

Babam ben 4 yaşındayken ölmüştü.Şuan 14 yaşındayım.Adım Philip.Okul zamanı haftasonları teyzemlerde kalıyorum.Hafta içi ise okulda yatılı kalıyorum.Birde kız kardeşim var.Annemin adı da Marry.Annem bizim için bir şirkette çalışıyor.Ara tattillerde ve yazın tren ile annemin yanına gidiyorum.

1.Bölüm

Tren saati yaklaşıyordu.Dün karnelerimizi almıştık.Bavullarımızı topladık ve teyzemin arabasıyla tren garına geldik.Teyzemle vedalaşıp trene bindik.2 saatlik yolculuğun ardından trenden inince annem bizi karşıladı.Çok mutluyduk.Hemen eve gidip eşyalarımızı yerleştirdik.Annem bu sene farklı bir ev tutmuştu.Evin 90 metre ötesinde harabe bir bina vardı.

Philip:Anne,bu binaya ne oldu ?

Annem,değişik bir ses tonuyla:Birkaç yıl önce oraya girenler ölmüş.Geceleri değişik sesler ve çığlıklar geliyor.Oraya sakın gitmiyorsunuz.

Annem arkasında döndüğünde kız kardeşim ve benim yüzümde bir gülümseme belirdi.Macerayı çok seviyorduk.Geçen yıl buradan 60 mil ötede oturuyorduk.Ama burası tanıdıktı.Çünkü burada 2 en iyi arkadaşımız oturuyordu.Rick ve Jake.Rick benimle yaşıttı Jake ise kış kardeşimle.Çok iyi vakit geçiriyorduk.Bu harabe bina onlarında çok ilgisini çekecekti.Annem tekrar işe dönmek için yola çıktı.Birkaç saat sonra gelecekti.Hemen harabe binaya yaklaşıp etrafı süzdük.Örümcek ağlarıyla doluydu.

''Burası gerçekten çok ilginç''dedim kısık bir ses tonuyla.Değişik sesler geliyordu.Kapının ardından sanki birini görür gibi oldum.Daha sonra eve döndüm.Hemen Rick'i aradım.Yeni eve geldiğimizi söyledim.Çok sevinmişti.Kız kardeşiyle beraber geldi.Daha sonra özlem giderdik.Çok özlemiştim.

''Size birşey göstereceğim,benimle gelin ''dedim.Az önce kız kardeşimle gittiğimde birşey görmüştüm ama gözüm yanıldı sanmıştım.Şimdi harabenin önünde bir adam değişik bir şekilde bize bakıyordu...

Harabe Bina'da Macera Giriş ve 1.BölümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin