Sabahın 05.00'inde kalkmıştım geç kalkmayı seven bir kız için gerçekten fazla erkendi.Kalkıp hazırlandım bu saatte hazırlanma sebebimi bile bilmiyordum.Hazırlandı ama gerçekten güzel olmuştum.Aklıma dün akşam attığım mesaj geldi yatağın içinde telefonunu aradı.10 dakikalık bir savaş sonucunda buldum.4 mesaj vardı gerçekten çok derin uyumuştum Selena,Emre Berk ve Dila'dan gelmişti.Selen ve Dila gece,yarın buluşmak için mesaj atmışlardı.Dila'nın buluşma teklifini kabul etmiştim.Emre ve Berk haftasonu buluşmak için mesaj atmışlardı.Emre'ye tamam demiştim.Sanırım sinema içindi.Berk'e ise daha sonra diye mesaj attım.Fakat Furkan'dan mesaj gelmemişti.Buna canım çok sıkıldı.
Saat henüz 06.00'dı yatağını toplayıp saçlarımı yapmıştım.İşe gitmek için daha 2 saat vardı.Aklıma çok önceden kullanmayı bıraktığım çocukluk facebook hesabım geldi.Leptopumu açıp bakmayı düşündüm gerçekten çok fazla mesaj gelmişti ama hiçbiri umrumda değildi o sırada Furkan'dan mesaj geldi mesaj aynen böyleydi;
-Oooo Dilara Hanım siz bu hesabınızı bilirmiydiniz :D
Ben ne ara beni fark ettiğini ve ne ara bu hesabına girdiğini düşünürken ikinci mesaj geldi;
-Hatırlamadın mı fotoğraflar eski ben senin Furkişinim.
Mesaja yanıt verdim;
+Hatırlamazmıyım,sen bu hesabını kullanmayı bırakmadın mı
-Yooo öylesine girdimde neyse haftasonu çok güzel bir film var ve ben 2 tane bilet aldım saat kaçta alayım?
(Haftasonu Emre'ye sözüm var diyemezdim Emre'ye ne diyecektim neyse onu ekerim)
+Sabah 10'nda gel kahvaltı yaparız :)
-Tamam hastanede görüşürüz fıstık
+Tamam bye.
Bana haber vermeden bilet aldığına inanamıyorum.Gerçekten şaka gibi.Herneyse işe gitmem gerekiyor ve bunun için bir şey düşünemem değil mi?Bu gün cuma önce Dila'yla buluşacaktım.İş arkadaşım olması büyük şanstı.
Saat 07.30 olmuştu arabımın anahtarını 15 dakika boyunca aradım ve buldum üst kata çıkıp çantamı aldım ve evden çıkıp yan evden Dila'yı aldım.Bu gün benim arabamla gidelim dedim.Dila kapıyı açtı hadi gidelim dedim çantasını aldı ve çıktık.Furkan'dan gelen mesajdan beri yüzümde salak bir gülüş vardı.
-Noldu böyle sabah sabah
+Furkan mesaj attı dememle oda sırıttı
-Eee ne dedi
+Buluşmak istiyormuş
-Sende tabikii evet dedin?
+Yoo hayır işim var dedim
-kızım manyakmısın çabuk evet de.Yoksa hastanede ben senin yerine derim.
+Tabikide evet dedim manyakmısın
-Bir an kafayı yedin sandım
+Haklısın.
15 dakika içinde hastaneye geldik ben ATT ( Acil Tıp Teknisyeni)'yim.Dila çocuk hemşiresi .Furkan ve ben aynı ambulansta (gerçekten efsane şans) görev yapıyorduk.Gelir gelmez Furkan'ı gördüm.Zamanlaması mükemmel.Dila bana "ben sizi yanlız bırakayım " dedi.Furkan elinde bir demet çiçekle arabadan çıktı.
+Günaydın Furkan o çiçeklerde ne sabah sabah?
-Sanada günaydın.Hİİç gerçekten güzel bir bayana getirdim
+Hımmm iyi etmişsin kim bu kız?
-Boşver yaa
+Tamam
Telefonum çaldı
-Kim arıyor
+Dünyanın en yakışıklı adamı
-Ooo hayırlı olsun
Efendim babam.
Furkan gerçekten çok tatlı güldü.Babamla konuştuk.
+Ya çok üzgünüm nerde kalmıştık?
-En son bu çiçekleri kime aldığımı sormuştun
+Aaa evet sahi kime?
-Anneme aldım
+Hımm iyi etmişsin.Neyse ben Emir'in yanına gideyim gelirim tekrardan.
Emir Furkan'ın en yakın arkdaşı aynı zamanda benimde.
+Selammmm
-Selam naber?
+Hiiç Furkan'ın yanından geliyorum sen?
-Dila'nın yanındaydım yaa kanka Dila'nın erkek arkadaşı var mı biliyormusun?
-En son yoktu neden?
-Yaa sanki ben ondan hoşlanıyor gibiyim
+Vayy kardeşim hayırlı olsun gel sarılalım.
Biz sarılırken Furkan çok kötü baktı.Vicadanıma tekme attı
-Eee Furkan çiçekleri verdi mi ?
+Ne çiçeği
-Dün akşam beni çiçekçi çiçekçi dolaştıdı sabah sana verecekti ?
+Yok annesinmiş(gerçekten istemsizce güldüm)
-Çok güzel güldün
+Saol.Ben yokken hiç benden bahsediyor mu ?
-Senin konun kapanmıyorku
+Furkan haftasonu beni sinemaya davet etti
-Hangi film?
+Bilmem söylemedi ki
-Hımm tamam.
+Neyse ben yerime gideyim.
-Aynen hadi görüşürüz.
İnanmıyorum hep benden bahsediyomuş ya Allahım çok mutluyum çook.Furkan,Bahadır ve ben aynı ambulannstaydık tek kız bendim evet.Bazen Furkan önde gitmek zorunda kalıyor Bahadır ve ben arkada oluyoruz bize konuşmaya fırsat bırakmıyor.Benimle mesajlaşıyor.Mesajlaşırken o kadar konuyu nasıl buluyor anlamıyorum.Beni seviyormu bilmiyorum.Emin olduğum tek şey onu gerçekten sevdiğim.