Een groot geheim

2.2K 22 19
                                    

1 ding: De titel van het verhaal is niet 2 vriendjes maar:

Een groot geheim

Foutje :D

Heey allemaal!!

Dit is mijn eerste verhaal (dus wees niet te streng) en ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Votes en comments zijn altijd welkom :D

~

Melissa

~

Ik stapte op mijn fiets. Ik ging naar Landon, mijn vriendje. We zijn al 2 jaar samen.

'Heey Melissa,' zei Landon blij. 'Hoi,'zei ik. 'Hoe gaat het met je?' 'Goed hoor,' zei ik. 'Melissa.' 'Ja?' 'Ik wil even iets met je bespreken. Zullen we even naar de slaapkamer gaan?' Oké.'

'Melissa, we zijn nu 2 jaar samen en ik wil dat je iets weet. Ik ehmmm...' 'Je wilt seks.' 'Ja, eigenlijk wel... Vind je dat raar?' 'Nee joh, ik wil het best hoor. Maar dan niet vandaag. Behalve als je een condoom hebt.' Ik lachte. 'Ja, eigenlijk wel. Ik wacht al heel lang op het moment. Komt het moment eraan?' 'Ja, zeker weten!!' riep ik blij.

We gingen staan en Landon trok langzaam mijn shirt omhoog. We zoenden ondertussen en onze tongen kwamen elkaar tegen. Het voelde goed. Niet alleen dat we het nu eindelijk zouden doen... Ook wist ik bijna zeker dat we voor altijd bij elkaar blijven. Helemaal door dit moment.

Ik deed zijn T-shirt omhoog. Hij heeft een six-pack, dat wist ik wel. Ik had het vaker bij hem gezien. Maar zoals ik het nu zie is het gewoon anders. Het voelt goed. Ik keek naar hem en hij keek terug. Hij is zo leuk!!! We lachten naar elkaar en begonnen elkaar weer te zoenen.

~

We lagen op bed, tijd voor ''het'' te doen. We wilden net beginnen toen hij opeens de mooie stilte verbrak. 'Melissa, wil je dit echt wel?' 'Tuurlijk gekkie, wat denk jij dan? Je bent de leukste jongen van de hele wereld!! Waarom zou ik het niet willen?' zei ik. Ik verbaasde me.

Hij twijfelde toch niet aan me? Of lag het aan mijn leeftijd. Ik ben 13, ik vind dat oud genoeg. Hij is 16, het scheelt maar 3 jaar.

'Ik bedoel... Je bent pas 13. Weet je het zeker?' 'We gebruiken toch een condoom!!!' riep ik gefrustreerd. 'Het is veilig genoeg!'

Ik trok mijn kleren weer aan. Ik was heel even klaar met hem. Ik heb hem zo vaak uitegelegd dat hij alles mag doen wat hij wil. Als hij bier had wilde ik ook. Hij zegt altijd: ''Maar je bent nog 13. Zou je dat wel doen?'' En ik zeg dan altijd: ''Ik ben 13 ja, is dat erg. Ik maak mijn eigen beslissingen en mijn ouders hebben er niks mee te maken.'' Hij lacht en ik lach en ik krijg bier. Maaar elke keer doet hij het gewoon weer. En nu ben ik er klaar mee.

'Melissa, wacht nou,' zei Landon. 'Nee, ik heb zo vaak gezegd dat ik alles wil als ik ja zeg en dat ik mijn eigen beslissingen neem. En elke keer zeg je: ''Oké'' maar nu vraag je gewoon weer: '' Weet je het zeker? Je bent pas 13'' En nu is het gewoon genoeg.' 'Sorry Melissa.' zei Landon. Zijn stem is zo lief!! Nee niet aan denken. Je bent boos Melissa. 'Landon, ik ga maar weer naar huis.' 'Oké... Doe voorzichtig.' Ik hoorde verdriet in zijn stem. Maar ik liep de deur uit en fietste weg. Naar huis. Een verdrietige Landon achterlatend...

~

Dat was het eerste hoofdstuk!! Wat vonden jullie ervan? Wees eerlijk, want ik hou van eerlijke mensen :D

Votes en comments zijn natuurlijk welkom <3

2 vriendjesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu