Tineke
Zo zenuwachtig als ik ben, sta ik op en eet ik mijn ontbijtje op. Vandaag is mijn eerste werkdag in Dilbeek! Bij deze gedachte voelde ik mijn gsm trillen in mi broekzak. Een berichtje, geen flauw idee van wie. Misschien Floor?
Ik ontgrendel mijn gsm en kijk van wie het sms'je komt. Ik glimlachte toe ik de naam FLOOR op mijn scherm zag staan, mijn vermoeden was dus juist.Hey Tineke!
Hopelijk niet teveel stress voor je eerste werkdag in Dilbeek? Xxx FloorWat kende ze me toch goed.
Hey Floortje!
Valt nog wel mee hoor! ;) xxxEigenlijk was dit een beetje gelogen, ik ga dood van de stress. Ik wil weten wie mijn nieuwe werkpartner wordt, en liefst zo snel mogelijk! Zo gezegd, zo gedaan. De commissaris zei dat ik mijn nieuwe uniform daar pas kreeg en dat ik me daar ook kon omkleden. Ik neem daarom enkel mijn handtas en de autosleutels. En toen vertrok ik, ruim op tijd, mijn eerste werkdag op een nieuw kantoor tegemoet.
Koen
Ik heb zo lang naar deze dag uitgekeken. Normaal haat ik maandagen, maar voor vandaag maak ik graag een uitzondering. Alleen voor vandaag uiteraard. Ik krijg eindelijk een nieuwe werkpartner! Na al die weken helemaal alleen papierwerk doen, heb ik ook al is graag gezelschap. Als ik eindelijk klaar ben met nadenken over wie men nieuwe partner wordt, kijk ik naar het uur. Ik schrik me dood! Over 10 minuten moet ik al op het werk zijn en ik moet me nog aankleden! Al spurtend loop ik de trap op naar boven en kleed me zo snel als mogelijk aan dat ik zelfs denk dat ik mijn nieuw record heb gehaald. Weer beneden, neem ik mijn autosleutels en haast me naar kantoor. Hopelijk wordt de chef niet al te boos omdat ik te laat ben!
JE LEEST
Jij & ik?
FanfictionTineke komt na lang in Antwerpen te hebben gewerkt naar Dilbeek, waar ze een nieuw leven start. Ze is single maar of dat nog lang zo blijft...