MASKELİ

23 1 0
                                    

Sabah erken kalktigimdan Mi Cha'ya mesaj attım. Bugün cafeye gitmeyip video çekip BigHit'e atacaktım. İlk önce bir şeyler atıştırdım sonra biraz oturup tv izledim. Tv izledikten sonra dans odama gidip dans etmeye başladım. Şuan videoya çekmiyordum sadece pratik gibi bi şey yapıyodum. Biraz pratik yaptıktan sonra videoya aldım ve dans etmeye başladım. Şimdi sıra ses kaydı. Ses kaydını da hallettigime göre son iş BigHit. Videoları BigHit'e attıktan sonra koltuga uzandım ve tekrar tvyi açtım. Kanalları gezerken telefonuma mesaj geldi.

#BİGHİT ENTERTAİNMET
Katıldıgınız için teşekkürler. Sonuçlar bir hafta sonra açıklanacaktır.

yazıyordu. Ama ben şimdi bir hafta nasıl dayanacagım. Telefonumu bırakıp tekrar kanalları gezmeye başladım. Yine mesaj geldi ama bu sefer Mi Chadandı.

#Mİ CHA
Hey Rüya ne yaptın attın mı BigHit'e video? Katıldın mı? Katılmadın mı? Katılmadım dersen seni varya vururum. Nolur katıldım dee

#RÜYA
Mi Cha sakin ol. Bu arada evet katıldım.

#Mİ CHA
Rahatladım hee. Sonuçlar ne zaman açıklanacak?

#RÜYA
1 hafta sonra uff nasıl dayanacagım yaa

#Mİ CHA
Sen kazanıcan 😇

#RÜYA
Bence ben kazanamam

#Mİ CHA
Susar mısın? Yok ya da SUS!

#RÜYA
Tamam tamam😂

#Mİ CHA
O zaman akşam sana geliyorum bunu kutluyoruz

#RÜYA
Tamam bye😘

#Mİ CHA
Bye😘

Bu arada Mi Cha da benim gibi koyu bi ARMY'dir. Ben eger bu yarışmayı kazanırsam gerçekten dünyanın en mutlu insanı olurum. Başka da bir şey istemem ama Suga ve Jimin eger sekizinci üye gelirse kabullenmeyeceklerini söylemişler. Bundan biraz korkuyorum işte.

Bu düşüncelerimi kafamdan atıp bir leyler hazırlamaya mutfaga gittim. Mutfaktaki televizyondan şarkı açıp bir şeyler hazırlamaya başladım. Birkaç saat sonra her şey hazır olmuştu. Sadece içecek kalmıştı. İçecek almaya markete dogru gittim. İçecek bölümüne geldigimde birine çarptıgımı daha dogrusu birinin bana çarptıgını hissettim.

Başımı kaldırdıgımda şapkalı ve maskeli biri gördüm.

#RÜYA
Önüne baksana
#MASKELİ
Ben niye bakıyomuşum sen bak önüne
#RÜYA
Bana sen çarptın. Bana bak maskeli bundan sonra ÖNÜNE BAK!

Dedim ve alıcagımı alıp havalı bir şekilde maskeliye omuz atarak kasaya dıgru ilerledim. Şuan arkamdan aval aval baktıgına %100 eminim. Parayı ödeyip eve gittim. Eve geldikten yarım saat sonra da Mi Cha gelmişti. Biraz sohbet ettikten sonra hayvan gibi tıkınıp beraber yatıp uyumuştuk.

ARKADAŞLAR O KADAR GEÇ YB ATTIM Kİ FARKINDAYIM BUNUN İÇİN ÖZÜR DİKERİM SİZDEN -YB ATMAYALI BİR YIL OLMUŞ CİDDEN- AMA BUNDAN SONRA SIK SIK ATICAM YORUMLARDA NASIL OLDUGUNU BELİRTELİM LÜTFEN🙏🏾❤️

BTS'İN 8. ÜYESİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin