End flashback
Daniel p.o.v
Pin!pin! Aq ternampak sorang perempuan hampir kene langgar. Aq pon berlari ke arah perempuan tu dan tarik die ke arah aq.
"Gwenchana?"-daniel
"Nae.. gomawo"-jisoo
"Haih, lain kali jalan tgk kiri kanan"-daniel
"X payah sebok hal aq la"-jisooJisoo cuba utk bangun tapi dia jatuh semula kerana kakinya terseliuh.
"Kau ni degil lah"-daniel
Daniel mengangkat jisoo secara piggy back.
"Turun kan aq"-jisoo
"Jangan degil boleh x"-danielEnd daniel p.o.v
Akhirnya jisoo mengalah, dia hanya diam saja. Daniel membawa jisoo kerumahnya jisoo x banyak tanya sbb dia tahu tu rumah daniel. Daniel meletakkan jisoo di atas sofa dan mengambil first aid kit. Daniel membalut kaki jisoo dengan berhati-hati.
"Tangan kau luka lah meh sini aq ubat kan"-jisoo
"Xpe nnti aq ubatkan"-daniel
"Jangan degil boleh x"-jisooDaniel akhirnya mengalah dia hanya membiarkan jisoo mencuci lukanya. Walau pun daniel telah memutuskan hubungan mereka tapi jisoo masih sayangkan daniel.
"Esok aq nk melawat pusara woojin kau nk x?"-jisoo
"Boleh jgk"-
"Pukul 9 aq ambik lambat tinggal"-jisooDi pusara woojin
"Oppa, haejin, korang sihat? Eomma rindu sangat dekat korang"-jisoo
Air mata jisoo mengalir deras. Dia x sangka pecutian menjadi mimpi ngeri baginya.
Flashback
"Eomma, betul ke kita nk pergi jepun?"-haejin
"Ye sayang"-jisoo
"Appa cepat nanti lambat"-haejin
"Sabar la sayang nanti kita sampai"-woojinPin! Pin! Sebuah lori menuju ke arah bertentangan dengan mereka. Kereta woojin hilang kawalan akhirnya mereka terbabas. Jisoo telah koma selama sebulan, woojin dan haejin sudah x dapat diselamatkan. Sejak dari itu jisoo mengalami kemurungan.
End flashback
YOU ARE READING
FATE~NIELSOO
Fanfictionkalau dah jodoh xkan kemanakan? Same lah macam bekas pasangan ni