0.6

109 10 2
                                    

Dae aradıktan sonra Sun Hee bunları biraz daha korkutmak için hemen çarıdan aşağı inip aynı anda zile basıp aynı anda konuşmuştur bu durumda Daeyi şaşırtmıştır bastıktan hemen sonra arka bahçe tarafına geri gelerek cama küçük bir taş daha atar ve hemen yukarı çıkar telefonla konuşmasını sonlandırır.

Sun Hee:
Başardık
der ve sırıtır

Min Sung:
Çok mu korktular
der alaycı bir şekilde

Sun Hee:
Sanırım BAYA.
Neyse hadi gel hemen aşağı inelimde daha çok merak etmesinler

Min Sung:
Tamam

Aşağı inerler ve kapıya doğru ilerlerler kapının açık olduğunu farkederler ve bir pizzacı.

Sun Hee:
Kadınlar ne zamandan beri motorla pizza siparişi alıyor?

Daha dikkatli baktığında kızın Jungkook ile öpüştüğünü fark eder evet dudaktan
~hatırlatma end

Sun Hee
Şaşırmıştım Jungkook'u ilk defa bir kızla öpüşürken görmüştüm kola poşeti benim elimdeydi ve anlık şokla yere düşürmüştüm.

Düşen poşetle Min Sung iyi olup olmadığımı sormuştu iyiyim diye geçiştirmiştim o sırada Jungkook kızın dudağından ayrılıp Min Sung ile bana dönmüştür o sırada gözümden yaşın akmasına izin vermiştim.

O sırada sadece koşuyordum nereye gittiğimi bilmiyordum Min Sung peşimden geliyordu "dur gitme" "ne oldu" "bana anlatabilirsin" tarzında söyleniyordu bende ağlamaklı çıkan sesimle "ne olduğunu görmüyor musun utanmasa kızı evime alıcak" Min Sung susmuştu haklı olduğumu biliyordu en sonunda bir deniz kenarına geldim burada kayalıklar da vardı kayalıkların birine oturdum.

2 dakika sonra solukla yanıma Min Sung oturmuştu

**********

Min Sung:
Onu mu seviyorsun?

Sun Hee:
Saçmalama daha onu yeni tanıdım ki benimle arkadaş olmak istediğinden bile emin değilim

Min Sung:
Emin ol arkadaş olmak istemeseydi evine gelmek istemezdi

Sun Hee:
Evet evime bir kızla öpüşmek için geldi değil mi haklısın.

Min Sung:
Öyle demek istemedim
Hadi eve gidelim biz açtık

Sun Hee:
O EVE GİTMEK İSTEMİYORUM İSTEDİĞİ KIZI İÇERİ SOKUP YİYİŞEBİLİR UMURUMDA BİLE DEĞİL.

Min Sung:
Nereye gideceksin peki he sokakta mı kalacaksın sırf bir erkek kendi evinde bir kızla öpüştüğü için he?

Sun Hee :
Bulurum ben bir yer

Min Sung:
Öyle bir şey olmayacak yürü kalk eve gidiyoruz

der ve seni kolundan kaldırır kolunu sımsıkı tutar ve evine doğru yol alırsınız.

Eve vardığınızda kapıyı Dae açar sen herkesi odada bırakıp direk odana çıkarsın

Sen moralini düzeltmek için şarkı açarsın
ve çılgınlar gibi şarkının sözlerini söyleyip dans ediyosundur.

TEHLİKE |JJK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin