ilkler ah şu ilk aşklar aslında çok saçma geliyo bana yani bi insanın her ne kadar ilk aşkı olsa bile en sevdiği o olmuyor ama insanların geneli hatta hemen hemen bütün insanlar buna inandırmış kendini ne yazık. neyse konu bu değil konu benim bizim hayatımız :) aybike redd edildiği için çok üzülmüş ama kendine hakim olabilmişti. Onun yanı sıra ben fatihe yanık oldugumu sanıyordum ki aslında bu bana beynimin ulan bir oyunuydu sadece havva aliyi seviyor ben fatihi aybike redd edildiği müslümü eda ise saptı tam anlamıyla bizi seven ve biz üzülmeyelim diye elinden geleni yapan bi tipdi . sonra 7.sınıf bitti tatil girdi arayan ve sanırım sadece benim ve aybikenin tatili biraz da olsa farklı geçmişti aybike aklına bile gelmeyecek şekilde çocukluk aşkını bulmuş ve onunla çıkmaya başlamıştı benimse tatilim henüz başlamamış ama başladığında kaos çıkarmıştı. Aybike müslümden sonra mehmet yani cocukluk aşkını bulmuştu 3 ay çıkmışlar cocuk amasyada oturuyor biz tokatda aybike gerçekten mutlu görünüyordu döndüğümde içi yaşam sevinci ile dolu olan bi kız vardı karşımda ve bu hiçte fena gelmiyordu kulağa :) bense tatilimi ne güzel geçtiğini hissediyordum emirle tanışana kadar emirle ben 24 temmuz 2013 tarihinde tanıştık emirde bende birbirimizden haşlanmıştık ama benim yiğit adında bi sevgilim vardı çocukla uzun süredir konuşamıyor ama yine de onu bırakırsam kötü bişeyler olacağını sanıyordum çünkü ben yiğitle gezi olaylarında tanıştım ve yüzünde leke vardı yarasını sordum sonra işler ilerledi açıkcası pek sevdiğimiz söylenemez çünkü dogru dürüst konusamıyorduk bile emir tam 5 günü beni ikna etmek için harcadı ve başarılı oldu :) emirde bende seviyoruz hissediyordum yani sevildiğimi daha sonra ayrıldık emirin bi arkadaşı benimle tartıştı ve emir nr olduysa ayrıldı aradan bir geçti yine çıkmaya başladık tam oldu bu sefer dedim berkan geldi ilk sevgilim ama aşkım değil. Geldi ve herşeyin içine etti bana geri dönmüştü ve ben ondan intikam almak için tam bir yıl peşinden koşmuştum hayır diyemedim kabul ettim ama Emiri seviyordum ve hala seviyorum emir öğrendi hiçbişey söylemeden bıraktı gitti berkanda öğrenmişti ben hırsla onu ikna ettim ve intikamımı aldım kendime asık edip götüne tekmeyi bastım evet o bunu hak etmişti geri emire döndüm uzun bi msj attım ondan vazgeçmediğime dair hemen geri dönmüştü bana ben unuttum mu yani seni? yada vazgeçtim mi senden diye sonra ağlayarak meleğe sarıldım ama mutluluktan bilmiyordum başıma gelecekleri emirle o gece sabaha kadar konuştuk ertesi aksam emir ayrıldı ve benden ayrılır ayrılmaz yeni biriyle ilişkisi başladı emir meğer benden intikam almak için öyle demiş olan benim kalbime olmuştu emir emir emir ismine bile aşık bi kız ve emir çok imkansız bi hayaldi benimkisi emir allah için gideri olan biri ve tam bir semt cocugu ogünden yani 2 eylülden 27 eylüle kadar konuşmadık sonra yirmi yedi eylülde bana tekrar teklif etti kabul ettim ona hayır diyemiyorum. Çıktık bir hafta ama tarih olarak onunla konusurken o bir hafta yıllar gibi geldi bana ses tonundan bile anlaşılırdı sevdiği. telefonla konusurken iloşum deyişi abisiyle konusturması benim için babasıyla tartışması arkadas ortamında benle konusmak için daha önden gitmesi bi sevgili görünce benimle konusmak istemesi ve daha bir çok şey . Emir ben telefonu saatlerce konusup kapattıktan sonra bana arasana sesini özledim diye msj atan bi insandı ve benden ayrılmasının tek sebebi aradaki sikimsonik mesafeler. evet "mesafeler".