Aq masuk sahaja ke dalam, aq terus duduk di tempat yang mula mula tadi aq duduki. Sebelum acara akan dimulakan sekali lagi , aq memberitahu ibuku syarat syarat yang mesti dipatuhi oleh Adrian jika dia mahu berkahwin denganku.
Selepas aku memberitahu perkara tersebut kepada ibuku , maka acara itu akan dilangsungkan sekarang.
Mohd Fariz Adrian bin Mohd Adrian Amsyar.
Ye saya .
Aq nikahkan dikau dengan Nurul Shahira Amani binti Mohd Shamsul yang berwalikan bapanya kepadaku dengan mas kahwinnya 10 000 ringgit tunai.
Aq terima nikahnya , Nurul Shahira Amani binti Mohd Shamsul dengan mas kahwinnya 10 000 ringgit tunai.
Sah . Tanya tok kadi tersebut kepada saksi.
Sah
Sah
Sah.
Alhamdulillah. Usai sahaja bacaan doa daripada tok kadi tersebut, kini acara diteruskan lagi dengan acara pembatalan air sembahyang.
Adrian datang kepadaku lalu menyarung cincin pernikahan itu di jari manisku. Lalu dia mencium dahiku. Kemudian aq juga membuat perkara yang sama . Selepas aq menyarungkan cincin itu aq juga menyalam dan mencium tangannya tapi itu hanyalah sebentar sahaja tidak sampai pon 1 minit.
Selepas mengambil gambar apa semua aq terus meminta izin daripada ibuku untuk masuk ke dalam bilikku .
Baru beberapa minit aq melepaskan penat lelahku di atas katil tiba tiba pintu bilikku terbuka . Dan terpampang lah muka Adrian di muka pintu bilikku ini.
Dia masuk dan terus memelukku. Dan dengan tak semena menanya aq menjerit . Dia pon menutup mulutku.
Sayang apa jerit jerit ni . Soalnya.
Keluar lah kau daripada bilik aq. Kataku pula.
Kemudian terdengar pula ketukan di pintu bilikku . Selepas tamat bunyi ketukan di pintu bilikku orang yang mengetuk pintu bilikku pula masuk ke dalam .
YOU ARE READING
The Mafia
Romancemengisahkan tentang mafia yang berumur 13 dan 14 tahun yang sudahpun menjadi ketua kepada geng mafia mereka. Bacalah cerita ini untuk mengetahui kisah percintaan mafia.