1. Primul vis.

36 2 0
                                    

    E întâi iunie, o dimineata frumoasa de început de vară. Mă trezesc pe la ora 9:00, e liniște în casă, deci părinții au plecat deja la muncă. În curte nu e nimeni, doar păsările ciripesc. Golden, câinele meu, și Eyes- pisica, se joacă pe iarba verde din fața casei. E plăcut să-i vezi înțelegându-se.
    Deci, să facem prezentările: Eu ma numesc Madlen, am 17 ani, locuiesc într-un mic oraș din R. M. (Republica Moldova), trec clasa a 12-a "A". Am par șaten, ochi verzi, la înălțime sunt minion:).
   Imi suna telefonul, e Katrina, BFF-ul meu.
  K: Ce faci fata?
  M:  Stau mă, tu ce faci?
  K: Nu stiu în ce să ma îmbrăc, și te-am sunat sa vad ce vei pune pe tine.
  M: Da unde plecam?
  K:  Esti nebuna? E întâi iunie, pregătește-te mai repede, Ali dă petrecere, a spus că dacă nu venim, nu mai avem ce căuta la el acasă. Deci, trebuie.
  M:  Oooff, de-abia e 9:00, unde atâta grabă?
  K: Imbracă-te, stiu eu cum te misti. Hai, a spus că are o surpriză pentru noi.
  M: Ok, acum sunt curioasă, vii să mă iei?
  K:  Da, hai mișcă.
  M: Ok:)
    Katrina, cum spuneam e cea mai bună prietenă a mea, e o fată frumoasă, are părul brunet și lung, ochii verzi, și e mai înaltă decât mine, având deja 18 ani. Are mașină, un BMW negru, și trăiește într-un apartament din  centrul orașului, iubeste aglomerația.
     Era ora 14:00,  iar mie mi-a rămas să mă îmbrac, a avut dreptate când a spus că mă mișc greu. Deci, mi-am făcut părul bucle, și am pregatit o rochie mai sus de genunchi din dantela, culoarea e negru- roșiatic. Pantofii negri pe toc, să speram ca nu ma vor durea picioarele (nu prea prietenesc cu pantofii). Pe la 15:00 a venit  Katrina, mi-a făcut machiajul simplu, și am ieșit.
   M: Mersi ca m-ai ajutat cu machiajul, stiai ca nu mă voi descurca.
     K:  Cu plăcere dragă, și tu stii cat imi place sa machiez.
    Zambesc și o îmbrățișez. Peste 30 minute de mers cu mașina, am ajuns la Ali.
     Ali e prietenul nostru comun, are 18 ani. Părul brunet, ochii căprui, e cel mai înalt din noi.
     Noi trei suntem cei mai buni prieteni ever. Ne cunoaștem încă de când eram mici, Katrina și Ali sunt împreună de ceva timp, chiar dacă se poartă ca doi copii mici, sunt draguti:)
     Am intrat în casă, acolo ne așteptau toți prietenii nostri, colegii, și alți tineri necunoscuți.  Am facut cunoștință cu toți, iar după, Katrina m-a luat de mână și m-a dus în mijlocul camerei.
    K: Ali, te rog fă prezentările din nou.
    A: Bună ziua copilasi, dumneaei, arată cu degetul catre mine, va fi sărbătorita noastră peste 12 zile. Aceasta petrecere a fost făcută pentru ea, ca înainte de zi de naștere.
     Toți au început să aplaude, eu încă fiind în șoc, nu ma asteptam deloc.
      Trecuse ceva timp, eu fiind deja beată dansam, încă mai aveam energie. Mama nu ma suna, știa că sunt la petrecere, și nu ma deranja. Era deja 4:30, eu eram puțin obosită.
     M:  Katrinaaa, du-mă acasă, nu mai pot.
     A:  Du-te în camera de sus, e liniște și te vei putea odihni.
    M:  Ok, am plecat.
    Cam greu m-am urcat pe scări, dar am ajuns într-un final în cameră. Chiar era liniște, pe fereastra se vedea cerul plin de stele. Sunt înnebunită după ele, câteodată mai vorbesc cu dânsele. M-am asezat pe scaunul ce era la balcon, uitându-mă la stele.
     " M-am trezit în curtea de la vechea casă, totul era amenajat frumos. Deodată, din grădina iese un băiat, părul lui șaten era așezat de vânt. Era frumos, corpul bine făcut, forma feței de neînlocuit. Era perfect.
     Încă îl priveam, el se apropia de mine, mi-a pus un trandafir roșu în mână, și s-a așezat în leagănul din fața casei. Imi făcuse semn să vin lângă el, și eu la fel i-am îndeplinit cerința. Am vorbit puțin despre vreme, nu l-am putut întreba cine e sau ce face la vechea mea casă, parca imi dispărea vocea când vroiam să-i vorbesc despre asta. Apoi, m-am ridicat nevrând, l-am îmbrățișat și am plecat ieșind pe poartă."
     Sunt trezită de către soarele ce imi batea în ochi, un soare imens se ivira pe cer. Întru în camera, decid să-mi iau niște haine din dulap și să fac un dus, apoi voi coborî în bucătărie și voi mânca ceva. Am haine și la Ali, și la Katrina, se mai întâmplă ca dorm la ei și uit să-mi iau de acasa. Deci, am facut ce mi-am propus, și m-am coborît în bucătărie, acolo era Ali, făcea clatite. Am uitat sa mentionez ca Ali e un bucatar minunat.  Pe canapeaua din sufragerie era Katrina, se uita la desene animate cu ponei, preferații ei:)
     Am mâncat o portie buna de clatite și m-am dus înapoi în  cameră.
     Am deschis jurnalul și au început gândurile despre visul de aseară, era ceva ciudat. Băiatul din vis nu l-am văzut în viața mea. Atunci de unde îl cunosc?

  Heey dragilor, primul capitol din "Îndrăgostită de băiatul din vis"   Cum vi se pare? ♥
    Și, băiatul de la media, seamănă cu el.
    Cartea bazată pe întâmplări reale.

Îndrăgostită de băiatul din vis.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum