23

785 51 15
                                    

Louis

Lähden kotoani kantaen jättimäistä urheilukassia, jossa kaikki vaatteeni ovat. Pakkasin paljon vaatteita mukaan, koska emme ole jutelleet siitä kuinka kauan aion viipyä. Joukkueeni lähtee kotiin samana päivänä kun pelimme on, eli tänään. Meillä Harryn kanssa kestää toivottavasti kauemmin.

Lähden kävelemään keskustaa kohti, sillä sieltä joukkueemme bussi lähtee. Kello on nyt puoli kymmenen ja lähtö on tasalta.

Saavun bussipysäkille, jossa joukkuelaiseni odottavat jo minua. Bussi tulee ja kiipeämme kaikki kyytiin. Lapsellisesti teen vielä nimenhuudon, ettei kukaan jää pois pelistä. Kaikki on mukana ja bussi lähtee liikkeelle. Laitan Harrylle viestin että olemme nyt lähteneet.

Koko bussimatkan ajan käytin puhelintani ja katsoin Netflixiä. Olen ehkä vähän koukuttunut katsomaan Gossip Girliä. Mutta puolustuksekseni voin sanoa että teinidraama on parasta katsottavaa.

Bussi saapuu perille ja koko joukkue alkaa rynnitä samaan aikaan ulos bussista. Vaikka joukkuelaiseni ovat hyviä pelaamaan, jotain muumeja heidän laaksoistaan kuitenkin puuttuu.

Vihdoin kun olen päässyt ulos bussista ja hakenut laukkuni, pääsemme stadionin sisälle valmistautumaan.

Sisällä aloitamme suunnittelemaan strategiaa peliimme. Kännykkäni värisee viestin merkiksi taskussani. Nostan sen ja huomaan viestin Harrylta.

Kihara💗: olen pian siellä stadionin luona

Minä: lähetän jonkun tuomaan lippusi

Kihara💗: selvä😘

Minä:😘😘

Vastaan Harrylle, ja huudan pojat vaihtamaan pelivaatteensa päälle. Pojat tottelevat kiltisti ja lähtevät vaihtamaan vaatteitaan. Pyydän yhtä turvamiestä viemään lipun Harrylle. Näytän vielä varmuuden varalta kuvan jotta hän tunnistaa Harryn, ja lähden itsekin vaihtamaan vatteet peliä varten.

•••

Täst tuli vähä lyhyt
Ja muuten ne ei tapaakkaa viel ens luvus ku kirjotan siihe väliin siit pelist jotain
Eli ne tapaa kahen luvun päästä

Words: 247

Texting with stranger ✔️(Larry) Where stories live. Discover now