sabah gözlerini acıyla açtı jimin ruhunun ne kadar acıdıgını fark etti ama kendine yemin etti birdaha birine güvenmeyecekti evlendikleri gün bittikleri gün olmuştu jimin ilk iş yoongiden ayrılacaktı madem onu sevmiyordu zorlamayacaktı tekrar etti kendine o mutluysa jimin de mutlu ydu ihanet edebileceyini edebileceyini bilmiş olsaydim sana bu kadar bağlanmızdım dedi gözleri yine dolarken....
jimin ilk iş avukatını aradı boşanma davası için işlemi hızlaya almak istiyordu ama ya kalbi? kalbi dayana bilecekmiydi jimin nin.......
jimin yataktan kalkıp uzun uzun bir duş aldi hava soguktu üstüne kalin birşeyler giyip.
kendini dışarıya attı bir gece klubüne gelip oturdu insanların yiyişmelerini izledi uzun bir süre yapabilirdi jimin de yapabilirdi yanına gelen bir kızla gülümsedi jimin 2 kişilik bir içki ısmarlayip içmeye başladı
..................
zaman ilerledikçe ikiside sarhoş olmuştu kızla tek ortak yanları ikisi de aşk acısı çekiyor oluşlarıydı, jimin ve kız deli gii dans ederken aklindaki düşümceler kaybolmya başladı.
yoongi burda tanındık kişiydi gelip giderdi dün hoseok ile geldiklerinde arkadaşına jiminden bahsetmişti fotorafınķ bile göstermişti yine bara geldn arkadaşı jimini ilk görüşte tanımıştı yoongiye kısa bir mesaj atip jiminin burda bir kızla birlikte oldugunu kısa bir mesajla bildirdi yoongi bu mesajı gördüyünde cıldırmıştı hızla yataktan kalkıp duş almadan çıkmıştı bara geldiyinde jimini bir kızla gördüyünde cıldırmıştı resmen kolunu hızla tutup çekiştirmeye başladı sarhoştu jimin olqyı kavrayınca hizla kolunu kurtarip sinirle ona baktı.
"napıyorsun"
" benim nikahımda ki kişi başka kişi ler ile dürtemez..!!"
jimin alayla bir kahlaha attı bu sefer içindekileri kusacaktı
"bunları bana benim le oyun oynayıp evlenip sonrada sevdiyi adamla kaçan kişim söylüyor BANA KARIŞMAYA NE HAKKIN VAR"
yoongi susmuştu haklıydı jimin
"ben özür dilerim"
"ne için, yıktıgın hayallerimi yoksa sevgimi bir an olsun önemsemeden çekip gittiyinimi"
jimin hıckırıklarla yoongiye yavaşça vurmaya başlamıstı
"ben sana güvendim yoongi ben sana inandım beni sevmediyini bile bile sana tutunmak istedim o gün cidden kardeşin için endişelenmiştim birşey olacak die çok endişelenmiştim AİLENİM OLMAMASININ NEDEMEK OLDUGUNU BİLİYORUM BEN"
jimin titreyen bedeni yere düstü kalbine saplanan acıları dayanılmaz hale gelmişti söylediklerine pişman olacakti ama yoonginin yaptiklari yanımda az bile kalırdı
"keşke seni hiç tanımasaydım, keşke sana kapılmasaydım,bütun aşkımı sevgimi hayalletimi hepsini yiktın yoongi sen beni bu hale sen getirdin beni sen yiktın neydi benim gümahım ben hep seni severken o mutlu jimin sende mutlusun üzülme diye kendimi avuttum"
sonrlara dogru sesi kısık cıkmaya başlamıstı
"ben senin gözlerinde gülüsünde eriyip giderken ben bunu haketmedim yoongi haketmedim ben hiç haketmedim ölmek istiyorum kurtulmak istiyorum ama sırf vicdan azabı çekersin diye vazgeçiyorum sen bana hala kötülük yaparken ben hala seni düşünüyorum"
yoongi yere cöküp ilk defa göz yaşı döküyordu jimini kendine çekip sıkı sıkı sarildı
"affet beni güzelim hata yaptım affet beni pişmanım bi cahilik ettim affet"
jimin onu itip ayağa kalktı
"ben benlikten geçtikten sonra hiç bi işe yaramayacak ve şua saaten sonra sen benim hayatimda yoksun"
yonginin kulaklarinda kelimler dolanmaya başladı şu saaten sonra hayatimda yoksun şu saaten sonra hayatimda yoksun yoongi daha çok sarildi jimine hoseokun yaptıgı oyunu şimdi anlamıstı o acı seviyordu ve bunu jimine vermişti bunun en büyük kaynagıda bendim güven problemim yüzümden karsımda ki masum kişiyi görememiştim ve hergün acı cektirmiştim iç çeke çeke mayışan kişiye baktı sızmıştı küçül bedeni sızıp kalmıstı onu anlımdam öpüp kendini affetirmek için elimden geleni yapacaktı telefonunda bir taxi çagırıp ou kucgina alip taxiye bindiler taxi cinin bakıslarını umursamadan doya doya öpüp kokladı jimini
..........
uzun bir yolculuktan sonra uyanmamısti kolarındaki minik kokusu ona huzur veriyordu içeriye kadar taşıyıp onu yatagına yatırdı tum kapıları kitletip yanima yattı onu kendini affetiresiye kadar da bırakmıcaktı yorganı jimimin üstünü örtüp sıkı sıkı sarildı beline yoongi kokusuyla mayışırken oda uyuya kalmıstı....
♤♡◇♧bölüm sonu♧◇♡♤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yoonmin
Science Fictionseviyorum dedi küçük ama büyüyü bir türlü anlamıyor ona acı çektirmeye devam ediyordu