4.Bölüm

384 20 1
                                    

Kızların üçününde gözaltları şişmişti ağlamaktan sabahı sabah etmişlerdi .
Sinem bağırarak .
Sinem =Mavişim hadi gel .
Eylülden ses yok .
Sinem =Eylül .
Sinem hızla Eylülün odasının olduğu kata cikar .
Sinem =Ablam aç kapiyı bak sadece ben varım annemler yok .
Eylül anahtarı açar .
Sinem =Sen bütün gece uyumadın mı ?
Eylül =Nasıl uyuyabilirim ki abla .
Sinem =Ah kuzum benim .
Sinem Eylülün kafasını kendi göğsüne yasladı ve saçlarıni okşayarak .
Sinem =Kuzum bak baba mı biliyorsun dökmediğimiz dil kalmadi giymeyin diye ama .
Eylül =İçim yanıyor abla resmen ben sizi birakıp nasıl giderim .
Sinem =Tamam kuzum .
Saçını öper .
Sinem =Birgün hayalin olan herşeye kavuşucaksin Eylül bu zor günlerin o yüzden (Ne kadar anaç bir abla diğil mi .Ama şoyle bende kendi ablalarımi yazıyorum  ben o kadar buyuk olmasamda benim ablamlarda hep bana karsı anaç yaklaşmışlardır 😊😊)
Eylül=Nasıl yani istediğim herseye mi .
Sinem =Evet .
Eylül =Ama ya Aliyi göremezsem bidaha .
Sinem =Maviş iki insanın kaderi birlikte yazılmişsa yolları birgün mutlaka kesişicektir .Ister birbirlerini bulmak icin dünyayı dolaşsinlar ister birbirlerinden kaçmak icin saklansınlar kaderde varsa mutlaka karşılaşırlar .
Eylül Sineme daha sıkı sarıldı .
Eylül =İyi ki varsın .
Sinem =Sende iyi ki varsın .Hem ben seni her hafta ziyarete gelirim sen gelirsin .Sen ne zaman istersen kizlarda oyle .
Eylül =Tamam .😊.
Eylülden
Aslında böyle bir ablam olduğu için cok şansliydım .
Esmalar .
Esma hala ağlamaya devam ediyordu .
Aslı =Ya kuzum ağlama bak o badem gözlerinin altı şismistir şimdi aç kapıyı .
Esma =Abla git .
Aslı =Ya kuzum hadi bak aç kapıyi konuşalım .Tek ben varım .
Esma kapının kilidini açar .
Esma Aslı odaya girince daha çok ağlamiştir .
Aslı Esmayı sakinleştirerek sarilir .
Esma =Babam benim yıkılcağimı bile bile neden böyle birsey yapiyor abla .
Aslı =Kendi çıkarları için .
Esma =Ben biz o hastanenin reklam parçası mıyız ya .
Aslı =Değilsiniz .
Esma =Ama o öyle düşünmüyor işte .
Aslı =Evet ama ablacım bir bak bana .
Aslı Esmanın önüne gelmiş saçlarini kulağinin arkasına sokup .
Aslı =Hayat bazen istediğini vermez sana ya onun icin savaşırsin ya da pes edip bırakırsin ne kadar kaybetsende sen hep savaşmayı seç tamam mı ?Bak hani bu hayat bazen istenileni vermez ya .O istedıgini sana ödül olarak verir .
Esma =Ama Alp .
Aslı =Onla belkide kaderiniz birlikte yazilmistir yaşamadan bilemezsin .
Esma =Abla iyi ki varsın sen nasil bu kadar olgunsun ya ben acaba hastanede kariştim mi .
Asli =Seni besmelesiz yapmişlar .
Esma =Ya abla .
Aslı ve Esma sarilir.
Baharlar .
Bahar =Allah belanizı versin be ne istiyorsunuz yeter cezamı verinde bende mutlu oluyum ya birkere ya .Aşık oldum şimdi gidiyorum .
Ferhat =Bahar aç kapıyi .
Bahar =hayir .
Ferhat =Açmazsan kapiyi kirarım bak Bahar yaparim biliyorsun .
Bahar =Babamlar yok dimi .
Ferhat =Yok .
Bahar =Gel .
Bahar Çalışma masasındaki kalemleri duvara firlatiyordur .
Bahar =Of Off Güya benim hayatım .Ama hikayemi ben değil babam yaziyor .Herseyi benim yerime karar veriyor .
Bahar yere çöküp ağlamaya başladı .
Ferhat ise arkadan Bahara sarılıp .
Ferhat =Şş sakin ol .
Bahar =Abi neden ya neden kendi çıkarlari icin beni kullaniyorlar ya .
Ben çöp müyüm ?Öyle istedikleri zaman kullanıp atabilcek birsey gibi mi goruyorlar beni .
Ferhat =Sen benim en çok değer insansın sen çop değilsin .
Bahar =Onlar öyle görüyor ama .
Ferhat =Hayir onlarda öyle gormuyor sen az önce aşik mi oldum dedin .
Bahar =Onemi var mi artik gidiyorum
Ferhat =Tamam peki bak  bazen istediklerimiz olmayabilir ama kendi şansımızı kendimiz yaratiriz .Sende öyle yapicaksın .
Bahar =Herşeye tamam ama Oğuz .
Ferhat =Oğuz mu adı .
Bahar =Evet .
Ferhat=Size beraber bir hayat yazıldı .
Bahar =Nerden biliyorsun .
Ferhat =Babaannem sen o zaman kucuktun tanisan 2 insan birbirlerinden ayrilirken zorlaniyorsa ilerde onlara yazilmiş bir hayat vardır derdi .(atiyorum he inanıp plotonikten ayrilmayin )
Bahar ve Ferhat ta sarilir .
Pazartesi günü .
Eylülden
Dunden sonra biraz da olsa toparlamistim .Ablamin dedikleri terapi gibi gelmişti .Aliyi gordum gülerek bana dogru geliyordu .
Koşup ona sarıldım .Alide bana sarıldı .
Eylül =Hiçbirşey sorma .
Ali =Tamam .
Aliden
Eylulun bana aniden sarilmasi hoşuma gitmişti beni saşirtmistida.
Esmadan =Ruh gibiydim.
Alpi gordum hemen yuzüme sahte bir gulucuk kondurdum.Sıraya oturuncada yanağini optum .
Esma =Birsey soyleme .
Alp =Tamam .
Bahardan
Ruh gibi kutuphaneye yuruyordum Oğuzla koskoca okulda tek kaldigimiz gunu hatirladim bana 2.defa gulmustu o zaman kutuphanede onu gordum .Koşup sarıldım .
Bahar =Sakın bir sey sorma .
Oğuz =Tamam .
Bahardan
Parfümünün kokusunu icime cektim belkide bidaha hiç duyamazdim o kokuyu .
Oğuzdan
Birden sarilmisti bende anlamadim sanirim oda benden hoşlaniyordu .
Balo günu (son gün )
Kızların giydikleri

Seneler Sonra Kalp Atışı .Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin