Info

175 8 1
                                    

Zalecam puścić muzyczkę dla atmosferki^^^

Znajdujesz się w magicznym świecie, zamieszkanym przez ludzi i przeróżne stwory. W tym świecie panuje dobro i zło. Niestety równowaga poległa w gruzie, gdyż złe moce zaczęły obejmować coraz to większe obszary.

Dawno temu, gdy ludzkość była jeszcze niewinnym dzieciątkiem, potwory i inne straszne kreatury zauważyły szybko rozwijającą się gospodarkę ludzi. Byli oni bowiem z wiekiem coraz mądrzejsi i wytrwali. Budowali coraz lepsze konstrukcje, i zaczęli poznawać magię. Niestety, potwory też nie zatrzymały się w ewolucji. Zapragnęły zła, żądzy krwi oraz niewolników do nieczystych prac i męczarni. Ich największym celem było zdobycie Kamienia Śmierci, znalezionego przez ludzi w świętej grocie. Kamień ten miał obudzić olbrzymiego smoka śmierci, który jest uśpiony pod ziemią i sieję zagładę całemu światu. Jednak potrzebował wielkiej mocy, która go zasili. Ludzie tej mocy nie mieli, i nie chcieli mieć. Wtedy, potwory chcąc podbić świat smokiem, zauważyły swoją szansę i rozpoczęła się wielka wojna o kamień...wojna, która zmieniła cały świat..

Zanim kamień został zasilony przez złe demony, najwięksi czarodzieje ludzkości odebrali go potworom, zaczarowali i zakopali, daleko, daleko pod ziemią na innym lądzie, za siedmioma górami i morzami. Potem sami wyjechali, nie dając znaków życia.

Potwory wciąż szukają kamienia, winiąc za to ludzi i wykorzystując ich. Przez to trwa nieskończona wojna. Póżniej, potrzebując pomocy, ludzie poprosili różne rasy, elfy i anioły o sojusz. Przez co królestwo stało się zamieszkane przez ludzi jak i inne gatunki.

Teraz Istnieje dobre królestwo, " Ragnarok ", od wieków prowadzi ono walkę z królestwem zła " Souless Castle ", które wciąż rośnie na sile. Ostatnia walka była przegraną ze strony Ragnaroku, i królestwo potrzebuje nowych bohaterów. Czy jesteś wybrańcem, który przyłączy się do armii? Może uda ci się powstrzymać zło przed odszukaniem kamienia śmierci?

Możesz wybrać jedną z dwóch stron. Albo Ragnarok, albo SC (Souless Castle). Wszystko zależy od ciebie.

Wiem, może potem dopracuję to opowiadanie.

Metodą płatności w tym świecie, są kryształy. O nich powiem w osobnym poście.

Fantasy RP (BETA) zapisy otwarte ✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz