Bıktım artık yaaa. Her eve geldiğimde kavga döğüş olmak zorunda mı ? Neyse kapıyı anahtarımla açıp derin bir nefes alarak içeri girdim. Annem koltukta oturmuş babamsa annemin tepesinde birşeyler anlatıyodu. Geldiğimi fark etmediler bile . Bende alınmıştım aslında evdeki bu tabloya hatta bu sesler olmayınca korkar olmuştum düşünün halimi. Neyse bende odama çıkıp çantamı herzaman ki yerine koyup üstümü değiştirdim ve telefonuma gelen mesaj sesiyle cantamdan telefinu alıp yatağa oturdum.
"Naber kuziii :) " ahh tabi ki de kuzenim Simiydi ondan başka kim olur . Şey biz kendi aramızda ona Simi deriz aslında adı Sinem .
"Yeni girdim eve :) " yazdım ve gönderdim sanırım mesaj atma özürlü birisiyim. Ben bunları düşünürken midemden gelen sesler buna engel olmaya başlayınca daha fazla dayanamayarak aşağı indim babam çoktan gitmişti annemse beni görür görmez yanıma gelip " babanla boşanıyoruz ve teyzenle konuscam bize onların siteden bi ev bulsun Istanbul'a taşınıyoruz " dediğinde istemsiz ağzım açık kaldı. Şimdi bizz Istanbul'aaa Similerin oraya mı taşınıyoruz ?? Oha -düşünün boşanıyoruz kısmına takılmadım bile - bozuntuya vermesem de sevindim bu karara.
****
Şimdi annemle bavul hazırlıyoruz yarın sabah Istanbul'a uçuyoruz ve bir hafta içinde Similerin siteye taşınıyoruz şaka gibi .Tabi bu sürede babam ve annem hiç alışık olmadığım derece sakin bir şekilde bir araya gelip boşanma işini konuştular. Heeh ne bekliyodum sanki sonunda birbirlerinden kurtuluyorlar eminim görmediğimiz yerde zik takıp oynuyorlardır.
****
Babam çoktan gitmiş bense koltukta zaman öldürüyorum ve bir yandan olanları Simiye anlatıyorum. Kız öldü resmen mutluluktan hayır bu kadar sevinecegini bilsem bizimkileri daha önce boşanma kararı alması için uğraşırdım . Ne diyorum ben yaa iyice psikolojim bozuldu neyse içimdem herşey daha güzel olacak diye geçirirken odama çıkıp son bir kez hiçbir seyin kalmadığına emin olup son defa girdiğim yatağımda kendimi uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biri Aşk Mı Dedi?
Teen FictionAşk kapıyı çalınca öylece bekleyip girmesini mi izleyeceğim ??