Eveet sonunda bende her öğrenci gibi okuluma başladım. Tabi dönem ortası olduğu için bütün hocalar uyum sorunu yasamamam için ellerinden geleni yapacakmış sağolsunlar (!) Nerdeyse ilk haftam bitecek okulda ama şu geçen gece sokakta ilk önce dayak yiyen sknrada benim salaklığım yüzünden beni azarlayan çocuk..Çınar haah işte adını unutmamışım onu hiç görmedim okulda Simi aynı okulda olduğumuzu hatta onun okulun popi çocuğu olduğunu söylemedi mi ? Nerde o zaman bizim okulun popi çocuğu? Eee dayak yedi ya eli yüzü düzelmeden gelmez okula karizması çizilir mazallah.
Okul çıkışlarında bizim sınıftan Seda bana kaçırdığım son bir haftanın konularını anlatıyo. Bense onun anlattıkları yerine bizim okulda olan dedikoduları öğrenmek için can atıyorum. Ee kızız bizde sonuçta dedikodu damarlarımızdaki kanda mevcut eksilmez eksiltilmemeli.
***
Sonunda yorucu ama bir o kadar da eğlenceli bir okul haftası bitti. Eğlenceli ve okul kelimeleri aynı cümlede kullanınca garip oluyo ama ben okula eğlence için gidip ee hadi gelmişken ayıp olmasın biraz dinleyelim kafasını yaşıyorum.
Cumartesi günü sabah kahvaltıdan sinra sahile indik. Hava yeni yeni ısınmaya başlamış her yer biraz biraz yeşermiş deniz coşkulu bense Simiyle bi bankta oturmuş daldım gittim.
"heyyy daldın" Simi beni daldığım alemden çekip kopardığında sanki düşündüklerim devlet sorunlarını çözecekmiş de yarıda kalmış gibi Simiye baktım "ne var ?" "Bunu cidden sen mi söyledim 'ne var ?' mış hani nerde o cıvıl cıvıl yaşı 16 ama ruhu 5 olan kız ? Nerde benim kuzenim ne yaptın ona bir haftada ?" Simi gözlerime katilmişim gibi bakmaya başladı şaka yaptığı dudağını ısırdığından belliydi ama ciddi olmaya çalışıyordu belli.
"Nee yaa dalmışım sende hemen katil yaptın beni pisss" dedim bende hain bi gülümseme atarak.
Öğleden sonra bi kafeye oturup bişeyler içmek için sahil boyunca yürürken onu gördüm...Bana doğru yürüyodu ama geçen geceki o sinirli halinden eser yoktu. Ne kadar keskin yüz hatlarına sahip olsa da gülümsemesi ona ayrı bi sempatik hava kattığına eminim. Kızları bu şekilde tavladığı belli beyfendi.
Ve evet yanımdan arkadaşları ile geçti ama beni fark etmedi! Geçti gitti bi yabancı gibi. Ama pardon ben ona bi yabancıyım zaten. Geçen gece ona peçete verdim bide uzaylı görmüş gibi yüzüne baktım ve ayrıca tırnak içinde "rezil kepaze" oldum diye beni tanıması selam vermesi gerekmez yani.
Arkasından öylece bakakalmışım. Kolumda hissettiğim eller beni kendime getirdi ve ağzımdan "hiihh" fırladı. Simi bana bakmış pis pis sırıtıyordu ne oldu anlamında kafamı salladım ama o beni tutmuş boş bi banka oturttu. "anlat anlat geçen geceden sonra sende bi haller var. Bide şimdiki halini düşünürsek. Hiiihh sen Çınar'a aşık mı oldun ? Sakın bana o kendini beğenmiş ukalaya aşık olduğunu söyleme" diyince yüzüme soğuk su çarpmış gibi irkildim. Cidden ben ona aşık olmuş olamam. Yani o kendini beğenmiş biri baksana dayak yedi diye okula bile gelmedi. Simi bana biraz tedirgin bakarken bense kendime ona aşık mıyım diye sormadan edemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biri Aşk Mı Dedi?
Teen FictionAşk kapıyı çalınca öylece bekleyip girmesini mi izleyeceğim ??