BİRİNCİ BÖLÜM : MİRAS

189 7 10
                                    

ARKADAŞLAR BU KİTAP ATOMSY'NİN 2. KİTABIDIR OKUMAYANLAR LÜTFEN 1. KİTABI OKUSUN .

Einstein 1950 yılından sonra oluşturduğu yıkımın suçlusunun kendi olduğunu anlayıp Atom'u tekrar birleştirme çalışmalarına başladı . Fakat tam yaptığını zannettiğinde bir molekül tüm yapıyı bozuyor , Atom'un birleşmesini engelliyordu .

Einstein 1950 yılından itibaren sürekli Atom üzerinde çalışıyor çok nadir ara veriyordu . Bir gün moleküllerin nasıl uyum içinde birleşebileceğini bulmuş ve ilk deneye başlamıştı . Einstein herşeyin normal ve gayet iyi bir şekilde gittiğini fark etti . Atom tam birleşecekken Einstein'in 4 yaşındaki oğlu Frankenstein masaya çarptı ve Einstein herşeye tekrar başlamak zorunda kaldı .

Einstein sinirlenmişti fakat küçük bir çocuğa kızamazdı çünkü o daha hiçbir şey bilmiyordu . Einstein yaptıklarını tekrar hatırladı fakat bu sefer Frankenstein riskini alamazdı . Frankeinstein'ı annesinn yanına götürdü ve karısına sessizce " bir işim var ve çocuğun iş bitene kadar oraya gelmemesi gerekiyor . Bunu benim için yaparmısın ? " diye sordu . Karısıyla evleneli 11 sene olmuştu . Karısı başıyla onayladı .

Einstein'in çalıştığı yer yüzyıllardır kullanılmayan bir odaydı . Bazı yerlerdeki tahtalar çürümüştü . Odada eski bir masa , masanın üzerinde ise deney tüplerinden mikroskoplara kadar herşey vardı . Atom'u birleştirmeyi Joseph'i öldürmek ve atomun içine hapsetmek için istiyordu . Ama Joseph'in öldüğüden asla haberi olmadı .

Einstein atomu tekrar birleştirmek için 125 tane çizim yapmıştı . Çizimlere 1948 yılında başladı ve canı istediğinde deniyordu . 125 çizimden sadece 125. çizim işe yaramıştı . Einstein en çokta atomu parçaladığı gün oluşan dört ışık sarmalından Kırmızı olanı adamın elinde dolanmaya başlamıştı .

Einstein çok uğraştı fakat bu işi başaramadı . O da bu işi ölmeden hemen önce oğluna miras olarak bırakması gerektiğini düşündü . Yıl 1968 olmuştu . Eskiden 4 yaşında olan Frankenstein artık 22 yaşındaydı ve babası kadar akıllıydı .

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Yıl 1970

Einstein çalışmalarının sonucunda hiçbir şey yapamamıştı. Bu nedenle her gün sinirleniyordu ve bu siniri betona elini vurarak çıkarmaya çalışıyordu . Her gün eli kırıktı . Asla da düzelmedi çünkü elini kırıkken bile betona sertçe vuruyordu . Einstein 85 gün sonra ağır bir hastalığa yakalandı . Bu hastalık ona stresi nedeniyle bulaşmıştı ve geri dönüşü yoktu .Fakat geri dönüşü olmadığını ne doktorlar nede kendi biliyordu .

Yıl 1971

Einstein'ın durumu iyice fenalaşmıştı fakat o hala atomu birleştirmenin peşindeydi . 10 gün sonra hastalığının fazlasıyla ciddi olduğun öğrenmişti . Zaten öğrenmeden 2 gün önce bile elini kıpırdatacak hali kalmamıştı . Fakat her gün oğluna tembih ediyordu " Oğlum ne olursa olsun başına ne gelirse gelsin atomu birleştirmekye çalış ve asla vazgeçme . " dedi .

3 gün sonra Einstein yoğun bakıma alındı ve hastalığının nedeni elindeki yanık izini olduğunu öğrendiler . Bunu öğrenince çocuğu da karısı da kahrolmuştu . Einstein 3 gün yoğun bakımda yattı .

O gün Einstein için sadece Frankenstein bekliyordu , çünkü annesi 2 gündür hiç uyumamıştı . Frankenstein'a doktorlardan biri isteksiz ve üzgün bir şekilde " Ne yazık ki baba- Babanızı- Kaybettik . " diyebildi . O da çocuğun ağlayacağını bildiği için üzülmüştü . Hem bir kişinin öldüğünü söylemek çok zor olurdu .

Frankenstein kahrolmuştu . Sonra aklına babasının ona hastayken her gün tembihlediği sözler geldi bunlar " Oğlum , hayatın boyunca , ne olursa olsun , başına ne gelirse gelsin , atomu birleştirmekten

asla vazgeçme . " idi . Frankenstein'ın aklına bu sözler gelince snirle hastanede " Baba yemin ederim ki atomu birleştirip içine tıkmak istediklerini içine tıkana kadar asla vazgeçmeyeceğim ! " dedi . Bunu tam doktor yoğun bakıma geri dönerken söylemişti . Doktor da bunu duyunca bir kahkaha attı ve " Eğer atomu birleştirirsen lütfen bende içine tık " dedi dalga geçer bir tavırla . Frankenstein'da sinirli bir şekilde " Emin ol ki doktor atomu birleştirdiğim zaman önce içine seni tıkacağım ! " diye bağırdı .

ATOMSY 2 : YENİDEN BİRLEŞİM ( askıda )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin