1.Audiția

401 16 0
                                    


Pentru inceput sunt Lisa am 19 de ani și locuiesc in Melbourne Australia intr-o casa mare alaturi de cele mai bune prietene și colege de trupa : Jennie (20), Rosé (19) și Jisoo (20). Astăzi mergem la o audiție pentru a ne împlini visul ,YG tine o audiție pentru a selecta noi talente . Cine are norocul de a merge mai departe trebuie sa se mute în Coreea unde va merge sa se antreneze la compania lor până când va debuta.

-Trezirea!! Tip cat mă țin plămânii.

-Ce e ? Spune Rosé somnoroasa .

-Azi e e ...... Spun eu încercând să răsuflu.

-Azi e audiția spune Jennie făcând ochii mari .

-Nu mai e mult timp , de ce nu ne-ai trezit? spune Jisoo grăbită .

In acel moment îmi venea să o bat. Nu e ca și cum nu tip de o ora la ele sa se trezească .

-Îmbrăcați-va cu hainele pe care le-am alese de ieri . Spune Rosé țipând de la etaj cat sa o audă și vecinii de afara .

-Nu uitați si de machiaj ,tipa Jennie din baie.

In 15 minute eram toate gata.

Am luat un taxi iar în 10 minute eram acolo

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am luat un taxi iar în 10 minute eram acolo. Ne lăsăm lucrurile în niste vestiare și mergem sa ne înscriem .
Eram numărul 27 , numărul meu preferat .

Am repetat dansul de mai multe ori până ne-a venit randul .

- 4 Girls ? Strigă YG.

-Aici ! spun eu înaintând cu fetele .

- 4 Girls deci? Să vedem ce ați pregătit!

Ne așezăm fiecare la locul nostru și începem să dansam.:

Când terminam YG a aplaudat iar apoi am ieșit afară așteptând rezultatul. După 1 ora a ieșit cineva afara cu o foaie care a lipit-o pe ușă .

- Sper să ne fi ales ! Spune Rosé ruganduse.

Ne uitam atent la fiecare rând și vedem că în dreptul nostru scria : Acceptat✔

Am inceput să sărim toate de bucurie și să plângem.

YG iesa afara și începe să strige

- 4 Girls sa vina cu mine .

-Noi suntem alea , spune Jennie emoționată

Ajungem într-o cameră mare in care se m-ai afla un băiat și ne așezăm pe o canapea.

- De mâine va mutați în Coreea . La ora 10:00 să fiți aici . Să vă luați bagajele și tot ce aveți nevoie , spune și după părăsește camera.

- Omg!! Asta e un vis ? Spun eu sărind in sus de bucurie.

- Nu pot să cred. Noi de mâine ne mutam in Coreea .Le fac o surpriza părinților spune Jisoo bucuroasa .

Jisoo este singura dintre noi care s-a născut în Coreea și a copilărit acolo până la 15 ani apoi s-a mutat in Australia cu școala . Părinții lui Jennie și Rosé sunt coreeni doar că ele s-au născut și au crescut în Australia . Părinții mei sunt in Tailanda , eu m-am născut si am crescut până la 14 ani acolo iar apoi m-am mutat cu școala aici. Deși toate știm coreeana foarte bine , fetele m-au ajutat foarte mult cu limba iar după 5 ani o vorbesc foarte bine.

- Trebuie să petrecem !! Tipa Jennie când am ajuns afara.

- Ce ziceți de pizza și înghețată? Spune Rosé salivând .

- Sunt de acord! Spun eu.

In 10 minute ajungem acasă unde ne schimbam in pijamale și ne facem bagajele . După 2 ore de împachetat Jennie se oferă să de-a comanda de pizza iar Jisso cu Rosé sa cumpere înghetată .Intre timp îi las un mesaj mamei că am fost acceptată și că mă voi muta in Coreea cu fetele mâine.

Fetele au venit cu înghețata și nu după mult timp a ajuns și pizza. Ne-am uitat la un film romantic iar după am inceput sa ne informam despre agenția YG și despre cântăreții ei.

-Doamne o să îi întâlnim pe Big Bang ?? Spune Jennie .

-Normal!! Spun eu .

Am vorbit mult despre ce se va petrece mâine când vom fi în Coreea și ce vom manca acolo etc...
Era ora 23:00 așa că ne-am dus fiecare în camerele noastre. M-am băgat in pat și înainte de a adormi am setat alarma la ora 8:00 .

BLACKPINK & BTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum