1. Část

13 3 0
                                    

16. srpna, WillowCreek - Anglie, 03:15:

Max spala klidně, ale její spánek vyrušil telefon. Proč sakra zvoní? Jsou 3 hodiny ráno. Překulila se na druhou stranu postele, zvedla telefon, který ležel na moderním dubovém nočním stolku.

,, Haló?" Řekla poněkud otráveně a prohrábla si vlasy.
,, Dobrý den, mluvím s paní Fallonovou?"
,, Ano u telefonu, můžu Vám nějak pomoci? "
,, Tedy, vlastně ano. Jsem detektiv Van DeKamp. Potřeboval bych se Vás zeptat na pár otázek. Bylo by dobré, aby jste se dostavila k výslechu. "
,, K výslechu? Promiňte, ale můžete mi říct, co se stalo? Proč se mnou chcete mluvit?" Sedla si na postel, koukala z okna a netrpělivě čekala na jeho odpověď.
,, Ehm.. Omlouvám se, ale tyhle informace Vám nemůžu poskytnout. Mým úkolem je jen, abych Vás dostal k výslechu do Duttonu.
,, Tím pádem nevidím důvod, proč bych se měla dostavit k nějakému výslechu až do Duttonu. Nashledanou pane Van DeKampe! " A zavěsila.

A teď už ani neusnu.. Vstala z postele, vzala ze židle župan a oblékla si ho. Chtěla si jít dolů do kuchyně uvařit teplý čaj a vypít si ho v knihovně. Vyšla z pokoje, mířila do hlavní haly, šla po schodech dolů, ale v tu chvíli uslyšela známý hlas..

,, Max? "
Sakra.. Pomyslela si.,, Dobré ráno Viktorie!" Otočila se a usmála se na ni.
,, Proč jsi tak brzy vzhůru?" Vyptávala se a šly společně pomalu do hlavní haly.
,, To víte, nemůžu spát. A vy?" Lhala..
,, Ale dítě, budu hádat jdeš za Batesem, aby ti uvařil čaj?"
,, Ano!! "Vykřikla...,, Tedy vlastně ne.. Chtěla jsem si ho uvařit sama. Nechci ho budit." Max tušila, že se to Viktorii nelíbí. Od toho tady přece Bates je.. Jenže jí příjde trapné, aby za ni všechno dělal on. Stačí, že když přijela cítila se trapně, když ji vytáhl a schoval věci do skříně z kufru. Bates je rodinný přítel, pracuje pro rodinu už léta.

,, Dobře Max.. Půjdu si zase lehnout." Šla zpět ke schodům, ale otočila se a řekla..,, A Max?"
,, Ano?" Podívala se na Viktorii a znovu se usmála.
,, Až dnes pojedeš do Londýna, buď opatrná."
,, Nebojte se Viktorie. " Hned jak to dořekla, tak se Viktorie otočila a šla do své ložnice. Vůbec se neohlížela.

16. srpna, WillowCreek - Anglie, 05:48:

Seděla nad šálkem studeného čaje v knihovně a usínala. Byla tu už tolikrát, že ji ani nenapadlo, aby se podívala na rodokmen, který byl pověšený na zdi hned u dveří. Váhala, jestli se má zajímat o své předky a zjistit o nich více. Po odlouhém váhání vstala a šla k rodokmenu. Chvíli si ho prohlížela, ale pak se otočila a uviděla na stole nevypitý čaj. Chtěla ho vypít.. Šla ke stolu, jenže v tu chvíli zazvonil telefon, lekla se, zakopla a shodila čajovou soupravu. Sakra! Proč teď?! Natáhla se pro telefon a zvedla ho.

,, Ano?! " Vykřikla naštvaně.
,, Paní Max Fallonová?"
,, Gordonová.. Ale vlastně ano.. Mluvte" Řekla otráveným hlasem, vstala a sedla si na židli.
,, Jsem detektiv Christian Brown. Potřeboval bych s Vámi o něčem nutně mluvit."
,,Eh.. To jste vy.. Volal jste mi před pár hodinami. Řekla jsem Vám, že nikam nepojedu, když ani nevím o co jde."
,, Promiňte, ale to jste asi mluvila s mým bratrem. Je to nezdvořák. "
,, Řekl mi, že mi nemůže říct, o co jde. Můžete mi to říct vy?"
,, Jde o paní Sophii Fallonovou je nezvěstná a vy jste napsaná jako její jediná příbuzná. Potřebujeme se Vás zeptat na pár otázek. "
,, Dneska někdo řeší, s kým je kdo příbuzný?" Řekla vyjeveně.
,, Haha.." Zasmál se poněkud hlasitě, ale Max to vtipné nepřišlo.
,, Paní Fallonová má syna a jelikož je nezvěstná, musíte se o něj postarat. Za jak dlouho by jste mohla být v Duttonu?"
,, S tímhle jsem nějak nepočítala.. Do zítra určitě. Stavím se u vás na stanici. Brzy na viděnou."

Vážně mám přijet, abych se starala o 20 leté "dítě?" .. Asi detektiv neví kolik Darenovi doopravdy je..

Toto je krátká část mé knížky, doufám, že se bude líbit :) bude to hodně zajímavé!! Neváhejte číst dál!

Vraždy Ve Willow CreekKde žijí příběhy. Začni objevovat