Kız adamın kim olduğunu düşünmekten alamıyordur kendini . Adamsa kızın güzelliğini silemiyordur zihninden, kalbinden hiçbir saniye.
•••••••••••
Odasına gelen yemeği elinin tersiyle itmiştir kız. Karnı açtır ama kendisini kaçıran adamın elinden hiçbir şey yemeyecektirişte.
Kapıdaki iri yarı adamlar ha bire değişiyordur. Odasına yemek getiren kişi de haliyle. Bu seferkinden korkmuştur epeyce.
Oysa adını sanını bilmediği onu kaçıran adamın yanı tehlikeli bir güvenlik hissi veriyordur ona. Bu hissi her hissettiğinde kızsa da kendine kız, gerçek budur.
Korkmasına sebep olan bodyguard masanın üzerine tepsiyi bırakıp çıkacakken bir an arkasına donmustur.
Yatakta gecelikle duran Annaya yonelen koruma kapıya bır kez daha baktıktan sonra yataın yanına gelir. Kızın saçıyla oynamaya başlayan adamı eliyle savusturmaya calısır kız. Bunun üzerine adam kıza daha da yaklasır ve pis pis sırıtmaya başlar.
"Oyun oynayacağız biraz nazlanma hemen. Charlie piçi yaparken susuyorsun nasıl olsa"
Adamın ağzından kolayca dokulen sözleri kız hiç de kolay algılayamaz. Charlie kim? Kimin ona böyle davranmasına izin veriyormuş kız?
Adamı engellemeye gucu yetmese de cabalar kız. Sonra bir gurultu kopar gozlerinin önünde. Kızı kaçırtan 'patron' odaya girmiş, korumanın yüzüne yumrugu indirmiştir. Takım elbisesini duzelten bodyguard kapıdan sessizce cikar. Adam Leo'ya seslenerek" Hesabını kesin" der.
Her saniye gerilim halinde hisseden kız korkulu gozlerle adama bakıyordur. Adam Anna'nın ellerinden tutar , onu ayağa kaldırır. Duvara yasladığı bedeninde ellerini gezdirirken kız onu engellemeye calısıyordur.
Kızın karşı koymalarına karşın adam Annaya daha da yaklaşır.
Gözleri adamın gözlerine hiç bakmayan kız bir kez olsun cesaretlenir ve bakışlarını yukarı çıkarır.
Ela gözleri yeşilin en karanlık tonlarını tadıyordur adamın Kaşındaki dikiş izi ise onu daha da tehlikeli gostermekte etkilidir.
Nefesleri birbirine karışırken adam, gözlerine ilk kez bakan kıza bakıyordur.
Kız bakışlarının dudaklarına kaydıgını farkedınce adamın, tekrar bir kurtulma hamlesine kalkişir.
"Sana dokunabilecek tek kişi benim Anna. Saçlarında, ellerinde, dudaklarında ben tutsağım ve onlar sadece benim, sen sadece benim." Adam bunları söylerken kızın saclarını yavasca onunden ceker.
Sözleri sakin gibi görünse de kızgındır adam. Ama Anna'yı urkutmek ıstemiyordur.
"Bırak beni pislik!"
Kızın kendinden nefret ediyor olması canını yakıyordur adamın
"Beni neden kaçırdın. Bırak beni. Dokunma. Anlıyor musun?!"
Adam elini kızın ağzına götürür. "Suç olan seni korumak, canının yanmasını önlemek öyle mi? Git oldurt kendini ha? Bunu mu isterdin?"
Kızın gozlerinden şiddetle akan yaşlar yanaklarından suzulup adamın avcunda birikir.
Adam ellerini kızın ağzından çektiğide Anna sorar:" Ne öldürmesinden bahsediyorsun? Kimsin sen?"