2

333 45 6
                                    

După un weekend pe placul lui Yoongi, bucurându-se de fiecare ora pe care o petrecea ascultând muzică sau citind ici-colo din cartea cumpărată în urma cu câteva zile,astazi e luni. Toată relaxarea de care Yoongi se bucura pe parcursul acelor doua  zile în care este lăsat să doarmă mai mult de 6 a.m, brunetul este iarăși în sala de clasă, printre ultimii elevi, de altfel, profesoara fiind deja în clasă.

-Ok, acum că dragul nostru Min Yoongi s-a făcut confortabil pot să continui ce spuneam. Deci știu că aveți clasele stabilite de când lumea și pământul, numărul de elevi din această clasă nu creste, nu scade, dar astăzi se întâmplă, Yoongi aici de față a fost transferat la altă clasă, C de altfel. Brunetul își ridică capul din caiet și o privește pe profesoară confuz. Oh, tu și un elev de la altă clasa o sa faceți schimb pentru că acesta a avut numeroase conflicte acolo.
Yoongi doar a ridicat din umeri, îi era indiferent dacă stă în clasa asta  sau în oricare alta, nu e de parcă avea prieteni pe aici sau ceva.

Acestea fiind spuse Yoongi își adună lucrurile și iese din sală fără să scoată un cuvânt. Caută sala în care se presupune ca a fost transferat, iar atunci când observă litera care îi era destinată, intră în clasă încercând să nu se răzgândească și să plece acasă,dar exact atunci când era pregătit să spună ce căuta aici, profesorul de geografie îi atrage atenția.

-Min Yoongi, nu? Ei bine le-am explicat de ce se transferă Wang de aici așa că tu nu trebuie să faci nimic altceva decât să te prezinți și să-ți ocupi locul în bancă.

-Sunt Min Yoongi și am fost transferat de la B aici. Am terminat. Acesta analizează băncile și se așează în ultima banca de pe rândul de la perete.

O să se prefacă că nu îl văzuse pe acel băiat cu parul portocaliu privind insistent spre el, o să se prefacă că nu-l deranjează și o să își vadă de oră.

Pe la jumătatea orei brunet ultima își pierde interesul legat de oră ai începe să-l privească pe băiatul din banca a treia de pe rândul de la fereastră. Masca pe care o purta înainte lipsește, iar Yoongi îi poate observa trăsăturile, ochii mici, nasul micuț și buzele alea. Ar minții dacă nu ar recunoaște că băiatul are niște buze frumoase, pline și mari. Toată fața lui pare sculptată în cea mai scumpă marmură, modelată de cel mai priceput sculptor. Părul lui părea moale și foarte fin, Yoongi se simțea acum exact cum se simțea când era mic și vedea un câine foarte pufos, trebuia să-l atingă. După poziția corpului bruentul își dădea seama că băiatul e plictisit, acesta abia reușește să stea pe scaun, dar totuși arată bine. Yoongi nu putea să-și explice cum funcționează acest băiat.

-Park Jimin, te văd neatent. Ai nevoie de o notă proastă? Profesorul de geografie îi atrage atenția. Deci îl cheamă Jimin, destul de drăguț pentru un bogătan.

-Poate dacă ora dumneavoastră era mai interesantă, încercam să fiu și eu atent. Dar așa? Doar risipă de energie.

Yoongi era surprins din două motive. Băiatul avea o voce foarte diferită, subțire, iar acesta avea acel dialect pe care și Kookie îl avea la început, dialectul din Busan. Iar al doilea lucru care-l surprinde este faptul că acesta a avut curaj să-i răspundă profesorului.

-Oh da? Detenție după ore. Ai început foarte pros—

Telefonul lui Yoongi începe să sune foarte tare în sala de clasă. Acesta tresare și baga mâna prin pupitru încercând să-l găsească, iar atunci când o face îl scapă pe podea, acesta continuând să sune. Numele lui Jungkook apare pe ecran, iar Yoongi nu putea să explice cât de mult îl ura acum pe puști.

-Min Yoongi, nu cred că știi regulile, nu?

-Ba da, doar că suna și —

-Detenție și tu după ore. Bruentul îl privește pe profesor tăcut, iar apoi se ridică din bancă cu telefonul în mână și părăsește sala.

-Ce dracu, Jungkook?

-Hyung? Erai la ora?

-Tu ce crezi? Și cu Domnul Kim.

-Ups? Oricum, am auzit că ai fost transferat la C? E și Jimin acolo, așa-i?

-Da și acum din cauza ta nu o să pot să-mi hrănesc câinele după ore că trebuie sa stau la detenție. Din cauza ta Holly o să rămână flămândă, iar eu am să te jupoi!

-Wooah, Hyung e ok. Am eu grijă de Holly, plus că o sa fie și Jimin la detenție.

-Bine, dar să ai gri—Stai puțin, de unde știi tu că are și Jimin detenție?

-Poftim? Ce? Hyung nu te aud, scuze!

Am să-i rup gâtul. Am să-l pun să-i mănânce mâncarea lui Holly. Am să am grijă de copilul ăsta!



Scurt, dar nu am vrut să continui restul în acest capitol. În următorul capitole o să îi avem pe Yoongi și Jimin în detenție. :)

smile |Yoonmin|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum