ummm

9 0 0
                                    


Ba,nuj nimic de doamnele astea .N am gasit nimic sincer .Adica am gasit ceva legat de Hamilton:An American Musical dar n am inteles multe ,pentru ca engleza mea e de rahat si da .

Am descoperit melodia ieri si de atunci o ascult intruna ,asta e singururl lucru pe care l am inteles 

ceva despre cantarete macar 

Arianna Asfar :

Arianna Ayesha "Ari" Afsar (născută pe 22 octombrie 1991) este o titulară și actriță americană de frumusețe din San Diego, California, care a plasat în top 10 la concursul Miss America 2011.

Ea a fost în piesa Original Chicago din Hamilton, care a jucat rolul Elizabeth Schuyler Hamilton în producția de la Hamilton din Chicago, cu spectacole începute la sfârșitul lunii septembrie 2016.


Shoba Narayan:

Shoba Narayan este o autoare indiana. Ea a scris Monsoon Diary premiat: Un Memoir cu Rețete (2003). Ea este autorul a patru cărți.

A primit diploma de licență în psihologie de la Colegiul creștin feminin. A studiat artele plastice în calitate de cercetător străin la Colegiul Mount Holyoke și a obținut un Master of Arts de la Universitatea Columbia Graduate School of Journalism.

Ea contribuie la o coloană obișnuită, pe "Good life in mint" și "Condé Nast Traveler".


Lexi Lawson:

Lexi Lawson este o actriță și cântăreață americană, cea mai cunoscută pentru munca ei în muzicale. A deținut rolurile principale de sex feminin în producțiile de turnee de rent and in the Heights. Lawson a făcut debutul pe Broadway ca Eliza Hamilton în Hamilton.


Rachelle Ann Go

Rachelle Ann "Shin" Villalobos Go-Spies (născuta pe 31 august 1986) este o cântăreață filipineză și actriță internațională de teatru muzical. Ea este primul artist de filme pe bază de filipineză pentru a ajunge la numărul 1 diagrama muzicală din SUA. 


Julia Harriman

Julia Harriman s a născut la 27 noiembrie 1992 în Los Angeles, California, SUA. Este recunoscuta pentru munca sa in Liceul muzical 3: Anul Senior (2008), Malcolm in Middle (2000) si Camp Rock (2008).

asa .no bun .imi pare rau ca v am putut spune mai multe ,dar sper ca v a dat destule informatii .

pana data viitoare ,numai bine 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Trupe si cantareti de recomandatWhere stories live. Discover now