Δέκα Χρόνια Μετά
Όσο και αν προσπάθησε η Βάλερι να βρει ξανά εκείνο το μεγάλο δέντρο με το μαγικό πέρασμα ήταν αδύνατον. Είχε πειστεί πλέον για τα καλά ότι ήταν ένα παιδικό όνειρο. Τώρα μεγάλωσε .. ωρίμασε... έπαψε να ψάχνει... Άρχισε να αποκτά άλλα ενδιαφέροντα. Ήταν πλέον μια όμορφη δεκαεφτάχρονη κοπέλα και κόκκινα μαλλιά και ωραία πράσινα μάτια και λάτρευε την ιππασία και την τοξοβολία αλλά κανείς δεν της μάθαινε να χειρίζεται το τόξο. Στο παλάτι οι γυναίκες απαγορευόταν να είχαν σχέσεις με τα όπλα. Αλλά και να επιτρεπόταν ...στην Βάλερι δεν θα το επέτρεπαν ποτέ γιατί εκείνη προοριζόταν να γίνει βασίλισσα και κυρία αυτού του παλατιού.
"Έλα τώρα Γουίλ... Είσαι δεκαοκτώ χρονών το παλάτι σου ανήκει ήξερες ότι όταν θα ενηλικιωθείς θα πάρεις την βασιλεία αυτού του παλατιού"
"Μα πατέρα... Εσύ μου ζητάς να παντρευτώ για να πάρω την βασιλεία αυτού παλατιού"
"Μα γιε μου... Το λέει ο νόμος... Και εγώ για να πάρω το βασίλειο από τον πατέρα μου παντρεύτηκα την μητέρα σου"
"Πατέρα εσύ την αγάπησες την μητέρα μου όμως... Εγώ; Πως θα παντρευτώ κάποια που δεν θα γνωρίζω; Πως θα την αγαπήσω;"
"Αγόρι μου δεν είναι απαραίτητο η γυναίκα που θα πάρεις να είναι κόρη βασιλιά... Αρκεί να είναι κυρία και να μπορεί να ανταπεξέλθει στα καθήκοντά της βασιλιάς της"
"Μιλάς σαν να έχεις κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό σου"
"Σαν πατέρας έχω φυσικά κάτι στο μυαλό μου"
"Δηλαδή;"
"Η Βάλερι έχει γίνει μια πολύ όμορφη κοπέλα Γουίλ. Έχει μεγαλώσει στο παλάτι και είναι σωστή κυρία και πριγκίπισσα παρόλο που δεν είναι κόρη βασιλιά.. και την ξέρεις από μωρό"
"Μα πατέρα αυτό ακριβώς... Με την Βάλερι είμαστε σαν αδέρφια.... Και δεν είναι καν ενήλικη για να με παντρευτεί"
"Αυτό δεν είναι πρόβλημα.. σε λίγους μήνες η Βάλερι θα είναι δεκαοκτώ χρονών... Αν δεχτείς εσύ να την παντρευτείς τα υπόλοιπα άστα σε εμένα και την μητέρα σου"
"Εντάξει πατέρα ας γίνει... Εξάλλου δεν σου κρύβω ότι η Βάλερι εκτός από μοναδική μου φίλη είναι και πολύ όμορφη... Ας γίνει αυτό που επιθυμείς"
"Θαυμάσια... Εγώ με την μητέρα σου όσο εσύ θα κάνεις το καθημερινό μάθημα πιάνου σου θα πάμε να μιλήσουμε στην Νάταλι... Είναι ευκαιρία τώρα που λείπει η Βάλερι για την καθημερινή απογευματινή της ιππασία να κάνουμε πρώτα μια κουβέντα με την μητέρα της"
_____________
Η Βάλερι όπως κάθε απόγευμα είχε βγει για ιππασία με το άλογο της την Έρικα. Αν και είχε αποδεχτεί πλέον ότι.... Ο,τι και αν είχε ζητήσει μικρή ήταν ένα όνειρο δεν σταμάτησε ποτέ να πηγαίνει για ιππασία στο δάσος και να κάνει βόλτες με την ελπίδα να ξανά δει εκείνο το μεγάλο δέντρο με την μαγική πύλη. Όμως τίποτα. Ποτέ δεν το ξανά βρήκε.
Κατέβηκε από το άλογο της και το χάιδεψε.
"Είναι δυνατόν να ήταν τόσο αληθινό όνειρο;"
Μιλούσε στο άλογο της σαν να περίμενε απάντησε όμως εκείνο απλά απολάμβανε τα τρυφερά χάδια της. Το αγαπούσε το άλογο της η Βάλερι.
"Ήταν τόσο αληθινό.. και μετά από τόσα χρόνια... Μπορεί να έχω πειστεί ότι ήταν όνειρο όμως η καρδιά μου...Μ η καρδιά μου μου λέει ότι ήταν αληθινό"
Πάλι δεν πήρε απάντηση.
"Τι να μου πεις και εσύ καημένο μου ζωάκι.. θα νομίζεις και εσύ ότι είμαι τρελή και τα έχω χαμένα... Ότι έχω μεγαλώσει και ακόμα πιστεύω στα παραμύθια"
Τα έβαλε με τον εαυτό της.
Ανέβηκε ξανά πάνω στο άλογο και πήρε τον δρόμο της επιστροφής για το παλάτι.. είχε ήδη αργήσει.
_____________
"Με ζητήσατε βασιλιά μου;"
"Ναι Νάταλι... Πλησίασε"
"Πείτε μου"
"Ξέρεις Νάταλι ο γιός μου κοντεύει τα δεκαεννιά του χρόνια και είναι καιρός να πάρει την θέση μου σαν βασιλιάς... Εγώ γέρασα πλέον και ο Γουίλ θα πρέπει να πάρει την θέση μου"
Η γυναίκα δεν μίλησε απλώς περίμενε να ακούσει την συνέχεια της συζήτησης.
"Νάταλι η κόρη σου έχει γίνει μια όμορφη κοπέλα... Και σε λίγους μήνες θα είναι μια εξίσου όμορφη γυναίκα..μιας και θα ενηλικιωθεί... Για να πάρει την βασιλεία ο γιος μου ο νόμος ορίζει ότι πρεπει να πρώτα να παντρευτεί.... Η κόρη σου Νάταλι είναι πολύ κατάλληλη για να διοικήσει αυτό το βασίλειο πλάι στον γιό μου"
"Μα βασιλιά μου η Βάλερι δεν είναι πριγκίπισσα.... Πως θα παντρευτεί τον γιό σας;"
"Το ξέρω Νάταλι όμως η κόρη σου από μωρό μεγάλωσε εδώ.... Είναι μια κυρία και άξια πριγκίπισσα... Δεν με νοιάζει αν ο γιος μου παντρευτεί πριγκίπισσα... Αυτό που με νοιάζει είναι αυτή που θα σταθεί δίπλα του να είναι άξια βασίλισσα και τίμια σύζυγος και η Βαλερί είναι και άξια για να στεφθεί βασίλισσα δίπλα στον γιο μου και θα γίνει μια τίμια σύζυγος"
"Βασιλιά μου δεν έχω λόγια .. χαίρομαι που εκτιμάται τόσο την κόρη μου... Από εμένα δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα για την απόφαση σας... Θα πρέπει όμως να μιλήσω κι στην Βάλερι"
"Θα της μιλήσω εγώ Νάταλι... Είναι έξω για την καθημερινή της ιππασία... όταν γυρίσει πες της να έρθει να με βρει"
Η γυναίκα έφυγε από την αίθουσα του θρόνου και επςσρςψς στην κάμαρα της.
"Ήρθες παιδί μου;"
Η Βάλερι Μόλις είχε μπει στο παλάτι και πήγε αμέσως στην κάμαρα της όπου κοιμόταν με την μητέρα της. Η Βαλερί κρέμασε την κάπα με την κουκούλα και κάθισε δίπλα στην μητέρα της.
"Αγάπη μου...ο Έρικ ζήτησε να σε δει"
"Έγινε κάτι;"
"Δεν ξέρω αγάπη μου... Απλώς μου είπε Μόλις γυρίσεις να πας να τον βρεις"
"Εντάξει μαμά μου... Πάω"
Η Βάλερι έφυγε από την καμάρα της και πήγε στην αίθουσα του θρόνου για να βρει τον Έρικ.
Τόσα χρόνια που ζει στο παλάτι ο Έρικ της φέρθηκε σαν πατέρας. Τον δικό της πατέρα δεν τον γνώρισε. Είχε παρατήσει την μητέρα της όταν έμαθε ότι ήταν έγκυος και τότε ήταν που η μητέρα έπιασε δουλειά στο παλάτι τους. Ήταν η μόνη γυναίκα που δούλευε στο παλάτι και είχε παιδί και ο Έρικ με την Ιζαμπέλα της φέρθηκαν με κατανόηση. Και μεγαλώνοντας η Βάλερι δεν ήταν ποτέ μόνη.. είχε δύο μαμάδες και πατέρα.
"Μα ζητήσατε;"
"Βάλερι... Ακόμα στον πληθυντικό μου μιλάς μετά από τόσα χρόνια;"
Εκείνη γέλασε και τον πλησίασε.
"Κάτι με ήθελες όμως... Μου είπε η μαμά μου ότι με ζήτησες"
"Ναι ήθελα να μιλήσουμε... Κάθισε εδώ δίπλα μου"
Η Βάλερι κάθισε δίπλα του και περίμενε να ακούσει το θέμα της συζήτησης.
"Πες μου"
"Βάλερι.. ξέρεις ότι ο Γουίλ θα πρέπει να ανέβει στον θρόνο μου σύντομα... Και για να γίνει αυτό.... Θα πρέπει ο Γουίλ να παντρευτεί"
"Νομίζω ότι είναι μικρός ακόμα ο για γάμο... Και εσύ είσαι ακόμα νέος μπορείς να συνεχίσεις να κάθεσαι εδώ"
"Μεγάλωσα παιδί μου... Και τώρα ο γιός πρέπει να πάρει την θέση μου... Και να έχει και μια αξία γυναίκα δίπλα του"
"Εγώ τι μπορώ να κάνω για αυτό;"
"Θέλω να σταθείς εσύ δίπλα του Βάλερι θέλω εσύ να πάρεις τη θέση της γυναίκας μου δίπλα στον γιο μου"
______________________________________________Γειά σας
Τι κάνετε;
Αυτό είναι το δεύτερο κεφάλαιο.
Πως σας φαίνεται μέχρι στιγμής η ιστορία μου;
Ελπίζω να σας αρέσει.
Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο
Τα λέμε στο επόμενο
Φιλάκια πολλά 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
↪Ανδριάνα↩
YOU ARE READING
🌲The Enchanted Forest🌲
Science FictionNo Description😂 Αν με εμπιστεύεστε σαν συγγραφέα διαβάστε 😘