1

24 4 2
                                    

Merhaba benim adım Arya Bulur. İzmire daha yeni taşınmıştık.Buraları hiç bilmiyordum.O gece bi bara gitmiştik.Arkadaşlarım;Güliz,Selin ve Simay yanımdalardı.Yaşım 18 di ve yaşım bara tam tutuyordu.

Bara girmiştik.Ben bir meyve kokteyl i aldım. Güliz,selin ve simay ise içki almışlardı.Onları toplamak bana düşüyordu.
O an içeri üç erkek girdi.

Simay"arkadaşlar ben şu an üç tane taş kesiyorum.Benim gördüğümü görebiliyomusunuz."

Arya"Valla görebiliyoruz da bizim mesleğimiz taş kesmek değil."

Simay"Ya Arya neden öyle diyosun? Şu en soldaki benim ona göre."

Güliz"ortadaki de benim o zaman"

Arya "bari sen yapma Güliz "

Güliz"aşık olmak günahmı Arya?"

Arya"offffff güliz of "

O sırada erkeklerden ikisi bize doğru geldi.

Toprak "Kızlar naber?"

Arya"Sanane!!!"

Toprak"Tamam sakin ol bişe demedim say."

Simay "siz onun kusuruna bakmayın siz bizimle ilgilenin "

Toprak"Tamam güzelim biz yan masaya geçelim"

Arya"Lan siktir olup gitsene"

Volkan"yanındaki güzellikler öyle demiyo ama"

Selin"ya tamam Arya ne halleri varsa görsünler boşver."

Simay"bize karışmayın iki sürtüğün lafını dinleyecek değiliz."

Güliz"aynen."

( Yan masaya geçerler. )

Arya " lan bu kime sürtük diyo!Sizsiniz lan sürtük."

Selin"onların demesiyle mi sürtük olucaz boşver ya."

( Aradan 20 dk geçer )

Simay gilin oturduğu masada kavga çıkar.Toprak ve Volkan kavga ediyorlardır.Tabi bu kavga Arya gilede sıçrar.

Volkan"Ne bakıyosunuz lan oruspular."

O sarhoşlukla Volkan Aryanın üstüne yürür.Elini kaldırır tam Vuracağı sırada bir el elini tutar.

Rüzgar "Yavaş!!!!"

Der ve Volkanın elmacık kemiğine bi sol kroşe vurur.Volkan kısa süreliğine bayılmıştır.Rüzgar hızlı adımlarla bardan çıkar gider.

Arya"seni piç tüü " Arya Volkanın üstüne tükürür ve o da bardan çıkıp gitmiştir.

Toprak" o oruspu çocuğunu bulmassam benimde adım Toprak değil.Lan Volkan kalk lan kalksana olum." O sırada Cem toprağın yanına geldi ve" Gidelim" dedi ve barın çıkışına doğru yürümeye başladı.

Simay "Toprak boşver hadi gidelim."

Toprak "Lan 2 günlük şıllıklar için ben kankamı satarmıyım lan!!"

Simay" Lan ben mi şıllığım siktir git lan piç "

Der ve bardan çıkar.Güliz ve Toprak Volkanla uğraşıyorlardır.

Eveeeet yepyeni bir kitap ile karşınızdayım.küfür vesayre olabilir kusura bakmayın Vote atmayı ve yorum bırakmayı unutmayın.Destekleri için canhavle adlı kullanıcıya teşekkür ederim.

Bybyby 😉😉😉😀😁😂

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 31, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ESKİ SEVGİLİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin