Bu kitap genel olarak yazar ağızından anlatılacaktır başka biri ağzından anlatılacağı zaman belirtilecektir...
***************************************************************Yine yapacağını yapmıştı Tae onu yine aldatmıştı. Oysaki Tzuyu bunları hakedecek hiçbirşey yapmamıştı. Üzgündü mutsuzdu. Tam olarak 12 yıl önce yaşanmış olayı tekrar yapacaktı annesi gibi. Tzuyu o zaman 7 yaşındaydı. Babası annesini terk etmiş gitmişti. İşte o zaman annesi Tzuyu'nun elinden tuttu ve uçurum oraya geldi. Kızını sımsıkı sarıldı ve şunları söyledi.
"Şu yıldıza bak Tzuyu ne güzel dimi"
"Evet anne"
"Bu yıldızlar benim üzüntümü alıyor Tzuyu her şeyi unutup tekrar mutlu olmamı...İçimi ferahlatıyor onlar bu yüzden her sıkıntımda buraya gelip yıldızları seyrediyorum.
Diyip kızını kafasından öptü.
Anılarını hatırlamıştı Tzuyu gözleri dolmuştu...Sonunda o uçuruma varmış ve yere oturarak yıldızları izliyordu aynıydılar hali çok güzellerdi yıldızlar...
Omzuna bir el dokunmuştu arkasına dondu ve baktı tanımadığı biriydi ama sıkıntı etmedi...
Merhaba diye seslendi ona bir ses...
"Merhaba"
"Merhaba"
"Noldu Üzgün gibi görünüyorsun sorun ne?"
Diye sordu meraklı bir sesle...
"Aldatıldım"
"Hmm sende benim gibisin bende aldatıldım ve içimi bir hoş eden beni mutlu eden yıldızları izlemeye geldim."
Tzuyu ona bakıyordu o da bir anda kafasını çevirip göz göze gelmelerini sağladı.
"Adın ne?"
"Tzuyu senin?"
"Jungkook, Jeon Jungkook"
"Tanıştığıma memnun oldum Jungkook"
"Bende memnun oldum Tzuyu"
"Şey benim gitmem lazım saat geç oluyor."
"Oh peki iyi akşamlar."
"İyi akşamlar"
Evine doğru yol almıştı Tzuyu yol boyunca o çocuğu düşündü Jungkook'u çok iyi birine benziyordu ayrıca yakışıklıydı da onunla arkadaş olmak isterdi ama büyük ihtimalle onu bir daha görmezdi. Düşüncelerini bölen şey eve varmış oluşuydu. İçeri girdi ılık bir düş aldı ve kendini uykunun kollarına bıraktı Tzuyu...Ama Jungkook öyle değildi. Sadece bugün karşılaşmaşmış olduğu kızı düşünüyordu. Tzuyu'yi düşünüyordu. O da biliyordu onu bir daha göremeyeceğini ama elinde değildi. Ama ne kadar dirense de göz kapakları dayanamamış ve kapanmıştı Jungkook'un...
İlk bölümün sonu umarım beğenmişsinizdir♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YILDIZIM *TZUKOOK* |BİTTİ|
FanfictionKapak tasarımı @king_heart1'aittir Yıldızları izlerken birbiriyle çarpışan iki gencin birbirine aşık olması ve birbirlerini unutup daha sonra aynı şirkette çalışmaya başlamaları. NOT:İkiside birbirlerini hatırlamıyor...