|2|

226 39 5
                                    

Bildirim sesi gelmişti Tzuyu'nun telefonuna aslında sadece onun değil Jimin,Momo ve Jungkook'unda telefonuna gelmişti. Mesajda söyle yazıyordu.

"Şirketimize girmek için katılmış olduğunuz seçmelerden geçiniz tebrik ederiz. Mümkünse bugün saat 19.30 da şirketimize geliniz. Eğer uygun değilseniz kesinlikle yarın saat 15.30 da şirketimize geliniz...
-Saygılarla JYP"

Hepsi tereddüt etmeden bugün gideceklerdi...Daha 1 30 saatleri vardı hemen hazırlanıp yola çıktılar hepsi çok heyecanlıydı gözlerinden belliydi...

●●●
Varmışlardı şirkete önce Tzuyu girdi sonra Jimin sonra Jungkook en sonda Momo girdi şirkete...Ceo'nun odasına geldiler... Şok olmuşlardı Tzuyu Jungkook , Jimin ve Momo'nun onlardan bir farkı yoktu...Hiçbiri inanamıyorlardı aynı grupta olacaklardı.  Şu duyguları hissediyorlardı...Heyecan, sevinç , şaşkınlık...

Stajyer yapmayacaklardı direk çıkış yapacaklardı...Şirket onların büyük bir patlama yaratmasını bekliyordu...Yurtlarına gittiler hala çok şaşkınlardı Tzuyu ve Jungkook tekrar karşılaşmalarına Jimin ve Momo da tekrar karşılaşmalarına şaşkınlardı ama onlarda durum farklıydı...Çocukluklarından hatta bebekliklerinden beri çok yakın arkadaştı ikisi ama ortaokul 3 de Jimin Momo'yla konuşmamaya başladı nedeni ise Joy aşık olup onun sözünü dinlemesi idi onun sözü ise Momo'dan uzak durmasıydı pişman olmuştu Jimin ama iş işten geçmişti şimdi ise onun yüzüne nasıl bakacağını düşünüyordu...

YILDIZIM *TZUKOOK* |BİTTİ|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin