EXO - SUHO

12.7K 312 36
                                    

SLM ÇİNGULAR HEMEN TANİTİMA BASlmAK İSTİYORUM !!!!!!!

suho exonun ve exo k nin lideri en zengin oppamiz . suho oppa o kadar iyi bir insan ki arkadasi istiyo die sirf herseyi aliyo ona . kredi kartini bile vriyo.

suhoyu exo nun mamasi olarak tanitiyorlar  . yani annesi çünkü suho exo uyeleriyle cok ilgileniyor.  onlara bir anne gibi davraniyor . onlar ne  isterse yapiyor . showtimde sirf onlar çok istedi diye soguk havada soğuk suya girmisti. 

şunu kesin olarak demeliyim ki exoya en bagli uye o . exoyu cok seviyor ve onlara ciddi anlamda bagli .

Dahasi exo nun ilk odul torenlerinde hungur hungur aglamis bir kisi .

birde suho oppa exo üyelerinin sağlığını çok dikkate alan bir lider.   yurtta hep hap bulunurmus ve suho oppa her programa giderken yaninda hap bulundururmus .

exodan kai oppanın bağsikligi çok zayıf olduğundan dolayı suho oppa onunla yakından ilgilenirmis . birde kai çok dans antiremanı yaparmışşş . suho bu yüzden ona cok kızar biraz uyumasini istermis :)

suho nun ozellikleri hakkinda kisa bilgiler :

* suho oppa hep romantik komedide oynamak istrmiss.

* suho oppa okuldaki 5 popiler öğrenciler arasındanmis .

* suho kendini dier exo üyeleerini  çabuk sakinlestirebilir 

* suho buyuk bir lee min jung hayraniymış. onun ile tanışmak istiyomus.

* malesef suhonun stejerlik doneminden kalma bacağında bir rahatsızlık varmış.

* suho taş kağıt makas oyununda hep yenilirmis :(

*  suho ve baek exoda en küçük ayaklara sahip üyelermis.

* suho onun ideal kız tipi uzun sacli olanlarmis.

* suho dünyayı gezmek istiyormus.

* suho sehun ne yemek isterse ona alırmısss.

şimdilik bu kadar bilgi dier bolumdede liderimiz suhonun resmi bilgilerini vericeğim :)

EXO ÜYE TANITIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin