KAİ HAKKINDA BİLİNMEYENLER

14.6K 281 90
                                    

slm çingular bn geldim bu gun size kai hakkinda bilinmeyenleri soyluyecegimmmmmm.

- odasını d.o. ile paylasiyor.

- shineeden teamin ile yakin arkadaslar.

- oyunlarda baya bir becerikli. :)

- ideal tipi han yeseul gibi biri.

- dudagini issirma gibi bir huyu var .

-  gulerken sürekli  insanlarin omzuna vurur . hatta bi keresinde de tam suhonunkine vuracakken suho elini tutmus vurmasin dieee . hihiiiii

- kainin basiklik sistemi cok zayif bu yuZden cabuk hastalaniyo.

- kai kameralar karsisinda pek konusmaz cunku arkadaslarinin daha cok konusmasini ister.

-  kai fazla dans pratiği yapar çunku fanlarını sevindirmek ister.

- kai esmer teninin seksi oldugunu dusunuyor .

- kai sehuna takilmayi cok seviyor bazen gelip sehunun kulagina iyi misin gibi kelimeler dermis ( dalga gecercesine )  sehun buna sinir olurmus .

- kai karakterli tisortler giymeyi cok seviyor .

- kai çorap giymeyi sevmez bi keresinde bir fan kaiye neden corap giymedigini sormus o da huylaniyorum demis.

- bir imza gununde kai 4 yasindaki fanina onunla evleneceğine dair soZ vermis .

- kai saka yapmayi severmis ama d.o. ve dier üyeler onun sakalarını komik bulmazmış . hahhaâaaa

-kai yurtta d.o. nun kıyafetlerini saklar onu arattırırmış . yazik d.o. çekecegin var ;)

- kai nin en sevdigi film karayip korsanlarıymış.

- kaiyi kan tutarmis . oppa bnide çok tutar ortak yanimiz çıktı . YEHETTT!!!

- kai bir gun bir arkadasi ile 17 kisilik bir yemegin hepsini yemis ve buyuk yiyici secilmis ( abi o yedikleriniz nerenize gidiyo yaa )

- kai baslarda m ye alınacakmıs bunun icin tam 3 sene çince dersi almışşş. exo k da en iyi çince kaiye ayitmissss.

kai hakkında yazacaklarim bu kadar . birde çingular 3 gün önce kai hastalanmış. tam havale geçirecekken luhan buzlu su getirip dokmus ve son anda kai havale geçirmemis Allaha şükür . oppa gecmis olsunnn !!!!!

EXO ÜYE TANITIMIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin