Πριν ξεκινησουμε:
-Θελει λιγο χρονο η ιστορία για να μπείτε στο κλίμα και γενικα για να μπει στο κυριο θεμα. Ελπιζω να εχετε υπομονη! <3
-Σε περιπτωση που καποιο κεφαλαιο περιεχει περιεχομενο ακαταλληλο για ανηλικους θα σας ενημερωνω.
Αυτα προς το παρον <3 Ελπιζω να σας αρεσει! θα χαιρομουν πολυ αν αφηνατε ενα σχολιο <3 <3
----------------------------------
-Ανοιξε ρε γαμωτο μου την πορτα! Θα τα κανω πανω μου!
Πραγματικα θα εσκαγα! ποση ωρα μπορει να ειναι ενας ανθρωπος στην κωλο-τουαλετα!? Χτυπησα ξανα την πορτα με εμφανη εκνευρισμο.
-Ανοιξε σου λεω! Δεν μπορω να κρατηθω!
Επιτελους καζανακι. Παιζει να ηταν μεσα για παραπανω απο 25 λεπτα!
-Ακου να σου πω καθυστερημενο, δεν θα με πρηζεις εσυ καθε φορα που σε πιανουν τα δικα σου! Αντε, κολωχοντρη!
Δεν ειμαι χοντρη. Δηλαδη...ημουν αλλα οχι τωρα. Τα εχασα τα κιλα μετα απο πολυ κοπο. Παρ'ολα αυτα ακομα με κοροιδευει, και αυτος και οι ηλιθιοι φιλοι του. Εγω δεν λεω τιποτα. Τι να του πω δηλαδη? <<Μη με λες χοντρη γιατι καθε φορα που το λες με καταστρεφεις?>> Δεν θα σταματουσε ποτε. Αν αδιαφορησω ειναι καλυτερα. Να του δειξω οτι δεν με νοιαζει.
-Ε Χαρα! Θα παρω το αμαξι. Πες στη μαμα οτι ο γιωργος το πηρε. Αν ρωτησει που ειμαι πες οτι κοιμηθηκα.
Αντε παλι. Αλλη δουλεια δεν ειχα εγω! Και αν το καταλαβει; ΠΑΛΙ σε εμενα θα τα ριξει. Τι; Να φταιει ο γιος της για κατι; ποτε!Το εσκασε; εγω φταιω που δεν τον αλυσοδεσα στο κρεβατι του. Το αγορακι της! Παντα ο αγαπημενος της. Οχι πως με νοιαζει και πολυ...Εγω εχω τους φιλους μου και αυτο ειναι αρκετο.
-----
-Ρε Χαρουλα παλι στο τελος της προσευχης μας προλαβες; Εσυ; η πρωτη μαθητρια;
-Μιχαλακη, σκασε. Το βλαμμενο ο αδερφος μου παλι κατασκηνωσε στην τουαλετα! Θα εσκαγα!
Ξαφνικα νιωθω καποιον να πηδαει πανω μου και να με σπρωχνει πανω στον Μιχαλη. Εκει που παω να τον βρισω καταλαβαινω οτι ειναι η καλυτερη μου φιλη, η Μαγκι.
-Καλα ρε μαλακισμενο που ησουν χθες; Σε περιμενα ολο το βραδυ στο μπαρ. Ο Αλεξ δεν ελεγε να με αφησει. Φαντασου σε επιπεδο που ΕΓΩ να χρειαζομαι την βοηθεια
YOU ARE READING
Στην τριτη λυκειου...
Teen Fiction"Ποσο μαλακας μπορει να ειμαι ρε γαμωτο;!" φωναζε. Ποσο μισει τον εαυτο του....Και καλα κανει! Αλλωστε αυτος μας εφερε εδω που φτασαμε. "Συγνωμη ρε! συγνωμη". Κανεις δεν του απανταει.. Χαρα, Μανος, Μαγκι, Μιχαλης, Αλεξανδρος. Μια παρεα που ετοιμάζε...