Катя протерла вкрите інієм вікно спальні. Велетенські бурульки, що звисали з даху, а за ними безкінечна зимова казка — пагорби вкриті снігом.
Як я ненавиджу біле...
Катя ненавиділа сніг та й зиму взагалі. Особливо, коли їй доводилося стирчати взимку на батьківщині. Якщо б вона не захворіла, вона б залюбки втекла до Уганди, або ж до Таїланду. Тоді вона б змогла підготувати новий матеріал, а не по сотому разу писати статті на кшталт "10 місць, які слід відвідати в Африці". Її начальнику було байдуже, головне, щоб статті здавалися вчасно, але сама Катя дуріла від повторення.
Свого часу Катя працювала копірайтером у компанії, що займалася онлайн-казино, де щодня їй доводилося писати три-чотири статті. В кожній статті треба було вмістити інформацію про історію створення казино, в яких країнах казино працює, а також вказати кількість ігор та розмір джекпоту. Не дивлячись на одноманітність та невеликий об'єм тексту у 500-700 слів, Катя намагалися зробити кожну статтю оригінальною. Але через рік однотипність матеріалу врешті-решт змусила її занудьгувати та звільнитися.
Після звільнення, Катя присвятила себе своїй головній пристрасті — подорожам. Завдяки подорожам дівчина знайшла собі нову роботу тревел-блоггера. Що може бути кращим за улюблену справу, яка ще й приносить непогані гроші?
Катя завжди презентувала своєму начальнику ексклюзивні матеріали. Дівчина встигла побувати на Андаманських островах, де їй вдалося побачити сентінельців, ізольоване плем'я яке вважається одним з найагресивніших у світі. Подорож до Норт-Сентінел не тільки принесла Каті популярність її статей в інтернеті, але й змінила її життя, як їй здавалося назавжди...Каті вирішила, що її життя більше ніколи не буде рутинним.
Подорожі, подорожі, застрягла тут через довбаний грип...
У зимової казки за вікном з'явився новий персонаж. Ігор повільно наближався до будинку. Катя зустрічалася з Ігорем вже три роки, та вважала ці стосунки вельми вдалими. Серед усіх хлопців Каті, він ніколи не ставав між нею та подорожами.
Ігор займався програмуванням і полюбляв проводити більшість часу вдома. Цей варіант Катю повністю влаштовував, бо за її правилами її хлопець має або подорожувати з нею, або не заважати подорожувати їй. Але останнім часом їх стосунки почали погіршуватись.