Gitmeliyim

107 5 4
                                    

Beni sıcacık kolları arasında iyice sıkıştırdı , saçlarımın arasına küçücük bir öpücük kondurunca kıkırdadım , bu sıcaklığı ve hissettirdiği hissi seviyordum. 

'' Seni çok seviyorum aşkım '' dedi boğuk sesi ile Caitlyn. sırıttım 

'' Bende seni birtanem '' dedim. Kafamı kaldırıp alt dudağımı minik bir öpücük kondurdum daha sonra sıkıca sarıldım ona.

'' Ne oldu ? Yoksa gidicek misin ?'' dedi üzgün ve kırgın bir şekilde , herzaman niye böyle oluyordu ? 

'' Gitmem gerekiyor. Annem mesaj attı. Gitmezsem hiç iyi olmayacak'' dedim. Yarım saat önceki mesajdan bahsediyordum , sonuçta gelmişti işte aklıma , bu da bir başarı.

''Neden hep böyle oluyor? Daha çok az birlikte durduk'' dedi Caitlyn. Bu iş artık benimde sinirimi bozmaya başlamıştı.

''Üzgünüm Caitlyn , Gitmem gerekiyor. Biliyorsun. '' 

''Tamam , o zaman yarın yine aynı saatte ? '' dedi tek kaşını kaldırarak.

''Peki , seni seviyorum'' dedim derin bir nefes alarak.

Biranda beni kendine yapıştırdı ve alt dudağımı emmeye başladı , kıkırdayarak bende üst dudağını emmeye başladım. Sırtımda olan elini aşağı indirip beni belimden kendine bastırdı. Bir ara durdu ve sessizce ''bende seni seviyorum. Hem de çok seviyorum '' dedi. Sonra tekrar öptü. Gitmem gerektiği için yavaşça geri çekildim , gülümseyerek arabaya doğru yürüdüm , sırtımdaki gözleri hissedebiliyordum.

-_--_-_-_-_-_-

Arabayı park ettim , eve doğru ilerledim. Kapının önünde durak bir kaç faturaya benzer şeyleri alıp , elimi cebime atıp karıştırdım , Anahtarı bulunca hemen kapıyı açtım , ilk adımı atar atmaz cırlamaya benzer bi ses duydum.

'' Yine mi o kızla beraberdin ?'' dedi çok sevgili annem. Derin bir nefes alıp verdim. 

''Anne!'' dedim , gözlerimi devirerek.

''Zed o kız ile beraber olmanı istemiyorum. '' dedi annem.

'' Anne ben o beraber olmamı istemediğin kızı seviyorum.'' dedim. Gene aynı konu.

''Beni İlgilendirmez o kızdan hoşlanmıyorum'' dedi annem.

'' Nasıl beni ilgilendirmez ya ?'' dedim anneme. Sonra merdivenlerden Zac indi. Şimdi anneli oğullu üstüme geliceklerdi şimdi ne güzel.

''Yine neden tartışıyorsunuz ?'' dedi Zac

''Annem bana güvenmiyor'' dedim. Ona dönerek 

''Hayır Zed biz sana güveniyoruz '' Dedi Zac. Sonra ikisine de baktım.

''Öyle mi?'' dedim gözlerimi ikisinin üzerine gezdirerek , ikiside gözlerini kaçırıyordu , ''Evet. Bende öyle düşünmüştüm '' dedim ve arkamı dönüp evden çıktım. Yolda yürürken ilk gözyaşım gözümden düştü. Lanet Girsin. Telefonumu arka cebimden aldım ve Caitlyn'i aradım.

''Efendim'' dedi. Telefonu açar açmaz.

''Caitlyn sana ihtiyacım var. Lütfen gel yanıma'' dedim ağlayarak.

''Ne oldu Zed ?'' dedi.

''Sen gel konuşuruz '' dedim ve kapadım. Hızlı adımlarla arabaya doğru ilerledim ve herzamanki yerimize doğru gittim.

Bu gün Yaşadığı şeyler Genç çoçuk için çok ağırdı. Ailesi ile olan kavgasından sonra birde genç Kızın söylediği sözlerden sonra çok ağırdı artık. Genç erkek , dolan gözlerine ve titreyen sesine rağmen bağırmaya çalışır.

''Caitlyn sen ne diyorsun? ben senin için ailemi arkada bıraktım. Şimdi sen karşımda durmuş benden ayrılmak istediğini söylüyorsun'' dedi bağırmaya çalışarak , tabi o güç bile kalmamıştı çocukta.

''Caitlyn, bitmesi şart'' dedi genç kız , o da o kadar çok zorlanıyor ki. Kelimeler boğazına düyüm düyüm takılyordu.

''Bitti mi yani ? Bitti mi Zed''  dedi kız , İyice herap oluyordu , sevdiği olan elinden kayarken en fazla ne yapabilirdi ki zaten ?

''Evet'' dedi genç kız. Erkek Kalbindeki acıya rağmen soru sordu. Sorması Gerekiyordu.

''Bana şunu söyle.'' dedi derin bir nefes alarak çocuk, ''Başka biri mi var ?

''E-evet dedi genç kız , İşte o zaman bitmişti genç erkek.

''A-anladım'' dedi çocuk kekeleyerek , ne yapabilirdi ki zaten sevdiği kızın kalbinde yoktu artık başka biri vardı.

''Caitlyn , Bana söz vermeni istiyorum. Kendine aptalca bir şey yapmayacaksın. Buna karşılık bende bir söz vereceğim. Hayatım boyunca seni unutmayacağım'' der ve genç çocugu arkasında bırakıp koşarak ayrılır ordan!.

SON                                SON                                SON                            SON                    SON              SON 

Yeni Hikayelerimi Okumayı Unutmayınız <3 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GitmeliyimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin