Selam,az önce bir Wattpad hesabı daha açmaya karar verip bu hesabı kurdum.Tarih kitaplarıyla da ilgilendiğim için bana yararlı olabileceğini düşündüğüm kitapları listelemek için ana sayfaya bir bakınayım dedim.Sizce karşıma neler çıktı?
''Öğretmenimle Cinsel İlişkiye Girdim'' , ''Biz Kore'de Bulunan Gruptan İki Oğlanız ve Cinselliği Seviyoruz'' , ''Babacığım Beni Kırbaçlayacağını Söyledi'' , ''Ensest İlişki Fantezimi Wattpad'de Anlatıyorum'' gibisinden bir çok kitap direkt ana sayfada karşımıza çıkıyor. Ve hayır,bazılarınızdan linç yiyebileceğimi tahmin edebiliyorum fakat homofobik değilim ve Korelilerden nefret etmiyorum.Sadece ismini yazamadığım erkeklerin birbirini yalamasını 8 yaşındaki çocukların da bulunduğu bu platformda okumasını istemiyorum ki bence bu kitaplarla kendinizi tatmin ediyorsanız bir daha düşünün derim.
Ben eski hesabımda bazı gençlik hikayelerini okurdum.Az önce eski hesabıma bir daha girdim ve karşıma kapak fotoğrafında Lachowski(böyle mi yazılıyordu ya hu?) bulunan zoraki evlilik kitapları bana önerildi.Ciddi misin Wattpad camiası? Az önce de yazdığım gibi tecavüzü meşrulaştıran 13 yaşındaki ergenlerin pornografi sektöründe 30 yıl bulunmuş gibi kitaplar yazması sinirimi bozuyor.