SONRA SEN GELDİN

281 13 0
                                    

BAŞLANGIÇ

Bazen hiç yapmaz dediklerimiz hiç ummadığımız anda , hiç ummadiğimız bi şekilde bizi arkamızdan vurur . Bende o vurulanlardan biriyim işte .

Hayatımın en güzel anlarında , ben sevdiğim adamla bi ömür düşünürken aldatıldım . Herşey çok güzel gidiyodu oysaki . Nerden bilebilirdim ki beni pis bi  şırfıntıya tercih ediceğini ?

BÖLÜM -1

- Umut uyan hadi kızım sabah oldu okula geç kalıcaksın

- Anne gitmesem kendimi kötü hissediyorum 

- Sorun ne tatlım ? Yoksa emirhanla ilgili mi

- Hayır anne iyi hissetmiyorum işte 

- Peki o zaman bugün dinlen bakalım , dedi annem ve anlıma kocaman sulu biöpücük kondurdu . 

Babam ben küçükken trafik kazasında hayatını kaybetmiş . Yüzünü hatırlamıyorum . Hayal meyal işte . Fotoğraflardan olduğu kadarıyla . 

Anneme emirhanın beni aldattığını söylemeye utanıyodum .  Aslında benim değil Emirhanın utanması gerekiyo . Onun yüzünden dün akşam ağlamaktan gözlerim şişmiş , uyuyamamıştım bile . Sabaha kadar o kızla konuşmaları , gülüşmeleri gözümün önünden gitmedi . Ben ona ömrümü  adamışken onun yaptığı bu adilik çok ağırdı . Yakalamasaydım acaba daha nereye kadar devam edicekti bu oyun . Madem sevmiyosun beni ne diye zamanımı aldın ki ? 

Okula gidemezdim bu halde . Bide onu okulda görmeye hiç dayanamazdım . Sadece o değil elifide 

Elif benim en yakın arkadaşım ve emirhanın beni aldattığı kız . Evet en yakın arkadaşım . Ben bundan sonra umudunu kaybetmiş umut adında olan bi genç kızım . Benim karanlık dünyama hoş geldiniz.. 

MERHABA ARKADAŞLAR HİKAYEYİ YAZMAYA YENİ BAŞLADIM . İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ VE HİKAYEM İLERLEDİKÇE OKUYUCU SAYISIDA İLERLER . YORUMLARA HER ZAMAN AÇIĞIM .  MULTİMEDİA UMUT :) 

SONRA SEN GELDİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin