Αριστέα είμαι.....
Αρ-Αριστεα είμαι ερωτευμένος μαζί σου.
Όπα κάτσε λίγο τι είπε τώρα πάλι καλά κάθομαι στο καροτσάκι αλλιώς θα είχα λυποθημησει.
Α-Τι λες πως γίνεται αυτό;!;! Εγώ δεν ξέρω καλά καλά το όνομα σου.
Αρ-Αν το πρόβλημα είναι το όνομα τότε Άρης χάρηκα
Και εγώ θα είχα χαρεί αν δεν είχα πάθει σοκ.
Α-Και πάλι δεν σε ξέρω καν δεν μπορώ να ανταποκριθώ ακόμα τουλάχιστον
Αρ-Εγω σε ξέρω όμως και θα με μάθεις και εσύ σιγά σιγά
Α-Κοιτα Άρη....
Αρ-Δεν ακούω τίποτα το σέβομαι ότι δεν θες να είμαστε μαζί αλλά εγώ οφείλω να σου πω τι νιωθω. Και τώρα καλύτερα να πας στο δωμάτιο σου χρειάζεσαι ξεκούραση.
Έρχεται μια νοσοκόμα και με παιρνει. Πώς τα έχω κάνει έτσι μου λέτε πως;!;!
Αφού και εγώ τον αγαπάω γιατί συμπεριφέρομαι έτσι γιατί δεν του λέω τι νιώθω είναι τόσα πολλά τα ερωτήματα και εγώ είμαι ανίκανη να τα απαντήσω.
Φτανουμε στο δωμάτιο με βοηθάει να ξαπλώσω εγώ κλείνω τα μάτια μου και με παίρνει ο ύπνος.15 μέρες μετά
Άρης pov(ohh yesss😆)
Έχει μπει ήδη στο χειρουργείο και εγώ θα κάνω τα πάντα για να πετύχει η εγχείρηση τα πάντα όμως.
Επιτέλους τελείωσε. Μόλις ξυπνήσει θα ανακαλύψει πως περπατάει είμαι τόσο χαρούμενος που τα κατάφερα αν και δεν είναι ούτε θα είναι ποτέ δικιά μου εγώ την αγαπάω και την νοιάζομαι όσο τίποτα στον κόσμο.
Είμαστε στο δωμάτιο της από λεπτό σε λεπτό θα ξυπνήσεΑριστεα pov
Ξυπνάω νιώθω το κεφάλι μου βαρύ και βλέπω κάπως θολά όμως μετά από κάποια δευτερόλεπτα ξανά ανακτω την όραση μου και το κεφάλι μου είναι εντάξει.
Αρ-Καλως την
Φ-Πως νιώθεις κοριτσι μου;;
Α-Καλα μαμά μου
Αρ-Θες να δούμε αν πετυχε;;
Α-Εννοειται πως θελω
Αρ-Λοιπον προσπάθησε σιγά σιγά να σηκωθείς θα σου πρότεινα όμως να στηριχτεις αρχικά σε κάποιο αντικείμενο.
Πιάνω την άκρη του κρεβατιού και προσπαθώ να σηκωθω. Κάνω ένα βήμα και δεύτερο και τρίτο.... Περπατάω δεν το πιστεύω ΠΕΡΠΑΤΑΩ!!!!!
Α-Σε ευχαριστώ σε ευχαριστώ πολύ
Λέω και κατευθύνομαι προς τον Αρη. Τον αγκαλιάζω και εκείνος με σηκώνει και αρχίζει να με κάνει σβούρες στον αέρα. Μου ψυθιριζει
Αρ-Θα έκανα τα πάντα για σένα
Λίγες ώρες αργότερα και ενώ έχουν φύγει οι γονείς μου έρχεται στο δωμάτιο μου.
Α-Σε ευχαριστώ πολύ!
Αρ-Για πιο πράγμα;;
Α-Που με έκανες να ξαναπερπατήσω
Αρ-Στο είπα για σένα τα πάντα. Λέει και με φιλάει. Ποο ρε φίλε φιλάει τόσο ωραία. Τον απομακρύνω και του λέω
Α-Αρη......Χελουυυυ γκαιςς🤗🤗
Τι μου κάνετε;;Το ξέρω ότι άργησα να ανεβάσω (againn) αλλά ήμουν στο χωριό μου και δεν είχα ίντερνετ.
Στο στορυ μας τώρα.
Η Αριστέα περπατάει ξανά και ο Άρης μας βγήκε ερωτοχτυπημενος.
Όμως τι ήθελε να του πει η Αριστέα.
Σίγουρα θα είναι κάτι που θα φέρει ανατροπές.Spoiler: Είναι μεγάλος...πολύ μεγάλος....
ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑ😘😘
YOU ARE READING
Οσο θα Λειπεις
Teen FictionΕμπνευσμένο από angela_nes και την υπέροχη ιστορία της Ένας απαγορευμενος Ερωταςςς (διαβάστε την αν θέλετε). Η ιστορία μας λοιπόν ξεκινάει στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης όπου δύο παιδιά ο Άρης και η Αριστέα δύο συνονοματοι άνθρωποι αλλά εντελώς διαφορε...