34

3 1 0
                                    




"Każdy z nas popełnił ogromne błędy. Zrobił rzeczy, których nie zagają żądne przeprosiny. Ale musisz iść do przodu. Spróbować znaleźć szczęście. Nieważne ile straciłeś."

- źródło: Cytaty.pl



Dam Sobie głowę uciąć, że każdy z nas ma na swoim koncie kilka błędów, które śnią nam się po nocach, bo na przykład poszliśmy do szkoły która nie pasuje naszym rodzicom, przyjaźnimy się z ludźmi którzy nie za bardzo podobają się naszym bliskim, pracujemy tam gdzie mało dają pieniędzy, i tak dalej. Choćby nie wiem co postanowimy dla niektórych będą one błędami, ale czy ktoś się z tych ludzi zastanawiał czy z naszego punktu widzenia to także błędy? No właśnie mało kto z naszych przyjaciół, rodziców albo nauczycieli i dziadków się nad tym głowi. Rozumiem, że się o nas troszczą i to bardzo doceniam, ale muszą zrozumieć, że to nasze życie i nasze błędy, które według mnie nas kształtują i takie wytykanie ich na forum publicznym albo przy miłym spotkaniach rodzinnych wcale nie pomaga. Czemu nikt tego nierozumie, że wybór tego jak ubieramy się, do decydujemy to jest nasza sprawa i to my będziemy cierpieć, a potem naprawiać. Bo właśnie na tym ten świat polega - na błędach, które popełnia każdy z nas. Tylko jest jedna bardzo ważna sprawa, a mianowicie czy po popełnieniu tych wszystkich błędów wyciągniemy odpowiednie wnioski.

Tak więc mam nadzieję, że moja wypowiedź komuś poprawi humor albo nakłoni do namysłu, bo o to mi chodziło kiedy zaczynałam pisać w tej książce żeby każdy z nas choć na chwile przystanął i pomyślał nad tak błahych i nie tylko błahych sprawach i choć trochę pomóc Wam w problemach, które Was spotykają.

Jeżeli pomogłam Wam w jakieś sprawie albo macie do mnie jakąś sprawę albo chcecie ważnych lub tych mniej ważnych sprawach porozmawiać to piszcie w komentarzach pod tym rozdziałem albo na priv i z chęcią Wam spróbuje pomóc albo przynajmniej wysłuchać bo to też pomaga czasami nawet bardziej niż jakiekolwiek porady

A teraz do następnego misie

snap: julkaczarnulka3

Moje ulubione cytaty [zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz