Yeni arkadaşlar

256 10 1
                                    

O gün tardis huzursuzdu. Istedigimiz hiç bir yere gidemiyorduk sürekli londra'ya gidiyodu. Bazen londra'danda uzaklaşıyorduk ama hep aynı çevrede dolanıyorduk. Birilerinin dikkatini çekmiştik.  Bir süre sonra Baker sokağına geldik. Tardis her zamankinden dahada huysuzdu , bir türlü inmek istemiyordu.Sonra tardis  her zamanki gibi sesler çıkararak yere iniş yaptı. Etraf çok olmasada karanlıktı. Önce doctor kafasını kapıdan dışarı uzattı ve bana dediki sen içerde kal. Bana dediki sen tardis' in içeriye uzanan kapısından geç ve sesini çıkarma. Ben sana demeden de çıkma. Doctor bana ''Karşımızdaki  çok zeki ve bir uzaylıdan cok daha tehlikeli olabilir.'' dedi.Bende doctorun dediği gibi sakladım , bu sırada doctor dışarı çıktı.  İlk gördüğü şey şu sayilarmis''221B''imiş .Orada olanlar şöyleymiş: ''Geldigimiz yer ünlü dedektif  Sherlock Holmes' ın eviymiş.''  Aynen bizim konuşmamız gibi konuşma yapmışlar. Sherlock , John watson 'a silahını almasını bizim karşılaştıkları en zorlu rakip olabilirmişiz. Tardis için çok hızlı hareket edebilen garip bir araç demiş. Bizim için ise uzaylı olduğumuzu ve tehlikeli olduğumuzu söylemiş.  Ne konustuklarini bilmiyorum ama doctor sherlock u ikna etmiş ve sherlock, john , doctor tardise geldiler. Sherlock'' kutun çok güzel   ama...''

Doctor ''Biliyorum içi dışından büyük! ''

Tardis tekrar harekete geçti ama ben hala oldugum yerdeyim.

Sherlock ''sen tek mi yolculuk yapıyorsun ''dedi.

Doctor da ''yo dedi '' bana bakındı ve aklına geldim.'' çıkabilirsin peter dedi'' ve beni gostererek ''bu peter dedi''.

doctorun arkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin