Jo este o fata cu sufletulul bun si fica lui Ellen mama ei si are un prieten Ash care o mai ajuta uneori la cate ceva are 18 ani si lucreaza la un baar impreuna cu mama ei si ea advenit vanator in mermoria tatal lui ei si de cand murit tatal ei ea vrea sa vaneze dar Ellen nu o lasa pentru ca a pierdut multi oameni si nu putea sa o piarda si pe ea si intre timp ea il intalneste pe Dean si Sam sunt vanatori la fel ca ea si nici Dean nu e deacord sa mearga singura sa vaneze.
Dean are un frate pe nume Sam dar e fratele lui mai mic sia dat si propia lui viata ca sa il salveze ei doi au crescut singuri asa credeau ei dar nu era asa mama lui murise il mai aveea decat pe tatal lor care va murit si el dar pentru Dean orcum ei au inceput sa vaneze si mai salveaza si oameni asta era lucru dar nu puteau sai salveze chiar pe toti salveau cat puteau si intr-o zi Dean merge cu Sam intr-un baar si acolo o intaneste pe Jo care o sal pocneasca prima data dar dupa ceva vreme vor deveni prieteni si parterena lui si va vanea impreuna cu Sam , Dean cam ata va pot spune despre Dean.
Sam fratele mai mic a lui Dean se gandeste ca e bine ca ajuta oameni si ca vaneza monstri si ii omoara impreuna cu el orcum el crede ca Dean e capatan ca de obicei ca niciodata nu i ascuta sfaturile sa zicem ca uneori da uneori nu dar ei doi acum sunt in cautarea tatalui sau el are 19 ani iar Dean 20 si Sam nu poate trai fara frate lui mai mare dar nici Dean fara el.
Ellen este mama lui Jo ea nu vrea sa o lase pe jo sa vaneze de oarece ea crede ca o va pierde sipe ea si nu vrea dar Jo nu vrea sa o asculta asa ca mama ei continua pana cand vrea sa o duca inapoi dar ea nu vrea si nici fartii winchesters mama ei a bagat de seama ca lui Dean si Sam ii pasa de ea Ellen are 35.
Castiel e un inger a cerurilor si el vrea sa ajute cerul dar pana cand se va cearta cu arangenli si Batazar si ceilati ingeri pana cand o sai intaneasca pe Dean , Sam, si Jo la inceput nu o sai placa dar dupa ceva timp impreuna ei se vor impreteni si ii va ajuta pe toti trei la un loc Castiel se scimba din cauza lui Dean si Sam.
Booby e cel mai haimos om dar e si vanator si mereu avea grija de Dean si Sam cand erau mici pana cand au crescut si au inceput sal ajute pe Booby orcum el are 50 de ani dar se descurca cu vanatoarea si IFB.
YOU ARE READING
supernatural
RomanceIn supernatural este vorba despre Dean si Sam doi fratii care meritau au o viata mai buna dar au devenit vanatori sa ajute oameni sa salveze lumea lor si Dean intr-o zi se deci sa mearga intr-un Baar unde o intalneste pe Jo fata lui Ellen prima d...