Azi , hotii au dat navala in casele altor oamenii care se lasa dusi de val . La fel , nici urma de lupte . Totul este bazat pe inteligenta ! Dar eu consider ca inteligenta artificiala nu este adevarata . este doar o iluze pe care noi am creeat-o .
Cred ca o sa pot rezista . Eu , si mai sunt cativa ! Dar este un numar mic fata de ei , dar mare pentru a putea invinge . Momentan , lucrurile sunt mai linistite . Ei nu sunt chiar asa de evoluati . Dar totusi sa incep cu inceputurile .
Eu sunt Ellie . O fata mai ciudata , cum sa zic . Nu am ocupatiile pe care toate felete de varsta mea le au . Eu sunt mai inchisa . Prefer sa fac lucrurile singura si sa ma sfatuiesc cu propriul lider . Banuiesc sa voi stiti ocupatiile fetelor normale . Bine , cred ca si eu as fi fost ca si ele daca totul ar fi ramas la fel ca in anul 2030 ( anul in care am inceput eu sa ma dezvolt mintal ) . Lucrurile s-au schimbat prin anul 2035 ( dar nu era totul asa de grav ) . Tehnologia a invadat lucrurile oamenilor . Ea nu ne conduce in mod direct , stiti ? Este un lucru complicat , dar in acelasi timp foarte simplu ! Unul dintre cele mai evoluate retele , a introdus o hipnoza . Oricine accesa acel site , era hipnotizat . Acuma , oamenii prinsi in transa ne conduc pe noi , supravietuitorii . Deci acei ,, conducatori " sunt creierele care controleaza mintile oamenilor si ,, suprematia " este alcatuita din persoanele prinse in hipnoza .
Am 16 ani . M-am nascut in anul 2024 . Atunci totul era altfel ! Nu stiu in ce sens , dar era mult mai bine ! Sa incepem cu inceputul ...
Azi , m-am trezit de dimineata . Desi este vacanta ma trezesc la ora sase . M-am imbracat cu niste haine obisnuite , si mi-am indeplinit rutina zilnica . Mi-am salutat parintii cand am coborat , am facut un schimb de vorbe si apoi am iesit din casa sa ma plimb . Eram ingandurata , sau chiar speriata . Am alergat ce am alergat dar am obosit repede . Aceasta forta ,suprematia ,o simt cum se apropie de noi , de aceasta parte a globului unde noi ne-am retras si ne-am inceput o noua viata mai simpla . Ma indreptam spre casa , cu ochii in asfalt . Deodata m-am ciocnit de cineva ...
Stiu ca nu a fost lung , imi pare rau ! Dar macar am postat . Va astept parerile !
CITEȘTI
Wi-fi generation
FanfictionChiar acum , un numar mare de adolescenti sau adulti se uita la puterea internetului si isi plang de mila atunci cand vad doar o linie . Ei bine , va propun un lucru ! V-ati gandit macar o data de timpul in care sa nu mai vreti internet ? Sa simtiti...