Fırtına

41 4 0
                                    

Sabah çalan telefonum ile uyandım.Arayan Buğra'dı."Ne oldu" diyerek telefonu açtım."Sanada günaydın sevgili kuzenim" Evet Buğra benim kuzenim."Günaydın benim çok sevgili (!) kuzenim."Herneyse.Sen şimdi hazırlanıyosun bende seni alıp yaza gidiyoruz tamam mı?" dedi.Siktir.Ben bunu unutmuştum.Bu akşam arkadaşlarım ile birlikte benim yatımda buluşacaktık.Bu arada ben Ecem Uçar.Belime kadar gelen kahverengi dalgalı saçlarım var.Fiziğim gayet iyi bir durumda.Hemen yataktan kalkıp banyoya girip gerekli işlemleri yaptım.Üzerime beyaz T-shir ve siyah şort giydim.Aşağı inip mutfağa girdim ve birkaç şey atıştırdım.Ne de olsa orda yerdim.Dışrıdan gelen korna sesi ile ayakkabılarımı giyip çıktım.Buğra arabaya yaslanmış beni bekliyordu.Üzerinde beyaz T-shirt siyah jean ve siyah bere vardı.Uyumlu giyinmiştik.Yol boyunca Buğra'nın yaptığı iğrenç şakalara mağruz kaldım.Yata geldiğimizde akşama kadar yapılması gereken şeyleri yaptık.İşimiz bitince saatin 19.00 olduğunu gördüm.Karnım iyice acıkmıştı.Birlikte bir lokantaya gidip yemek yedik.Yemek gayet zevkli geçmişti.Yata döndük.Eksik bur şeyker var mı diye baktık.Sonunda bizimkiler gelmişti.Bizim bir grubumuz vardı.Ben,Buğra,Doğukan.Ceyda,Yaren,Rüzgar ve Semih.Erkeklerden en iyi Doğukan ile anlaşıyoruz.Kesinlikle Doğuka'ı hıç olmayan erkek kardeşim yerine koyabilirdim.Dodo (Doğukana taktığımız lakap) dümenin başına geçti ve yatı sürmeye başladı.Bizde kızlarla birlikte oturup koyu bur sohbete dalmıstık.Gece boyu dans etmiş içki içmiş ve deli gibi eğlenmiştik.Gece yüzüme düşen su ve büyük bir gök gürültüsü ile uyandım.Hemen diğerlerini uyandırdım.Dodo çoktan dümenin başına geçip yata kontrolmeye çalışıyordu bile.Rüzgar kızları içeriye götürüp kendilerine dikkat etmelerini söylüyordu.Semih bana bağırıp birşeyler söylüyodu ama ben hiç oralı değildim.Sorun dalgaların bizi ordan oraya sürüklemesi ya da fırtına çıkmış olması değil.Şimşekler çakıyordu.Ben şimşeklerden çok korkarım bir kere!O sırada ileriden bize doğru hızla gelen başka bir yat gördüm.Yat hızla bizim yata çarpınca bizim yatın ortasında koman bir yarık oluştu.Hayır yani kocaman okyanusta bir tek bizim yat mı vardıda gelip bize çarpıyosun?Yat ortadan ikiye ayrılken tutunacak yerler arıyordum bulabildim mi?Hayır.Peki mal gibi orda dikilip etrafı seyredip hiç bir voka yaradım mı?Yaramadım.Neden?Cünkü malım.En son hızla aşağı kayıp başımı bir yere çarptığımı hatırlıyorum.

Merhaba!Bu benim ilk hikayem ve bu hikayeyi tek yazmıyorum.İki kişi yazıyoruz.İkinci bölüm başka birinin yani yazan diğer arkadaşımın ağzından olacak.Bu yüzden şaşırmayın.Umarım beğenirsiniz. :)

KazaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin