Sabah annemin sesi ile gözlerimi açtım. Ama yataktan kalkamıyordum. Yaramaz erkek kardeşim beni yatağa dikmiş. " Muratcaaan! Kaç oğlum bittin sen." Yataktan zorla kalkarken tişörtumum yırtıldığını farkettim. Çok sinirlenmistim. Kardeşim lavaboya girmişti benden kaçmak için. "Aç şu kapıyı. Daha çok sinirleniyorum. ""Abla şaka yaptım yaa lütfen " kapıya sert sert vurmaya başladım. Sonra babam geldi. Ben babamla konuşmadığım için odama geçtim. Size babamla neden konuşmadığımdan bahsedeyim. Bundan 6 yıl önce benim dedem vefat etti yani ben 6. Sınıftayken. Kalp krizi geçirdi. Dedemle evde tek kalmıştık. Ben merdivenlerde oynuyordum. Dedem beni farketmedi. Bende balon patlattım arkasından dedem korktu. Ve merdivenlerden yuvarlandı. Düşünce eğe kemiği ciğerine batmış. Ve vefat etti ondan sonra. Babam hep beni suçladı. Doktorlar kalp krizi dedi. Ama her türlü suçlu bendim gözünde.neyse bugün okulun 2. Dönemin ilk günüydü. Ve okula yeni bir çocuk geliyordu. Tek boş yer benim yanımdı. Muhtemelen benim yanıma oturur. İnşallah anlaşabiliriz. Üzerimi değiştirip aşşağı indim. Canım annem tek servetim kahvaltıda en sevdiğim şeyi yapmıştı. Yani krep yapıp içine çikolata sürmüştü. Yanındada kahve olmazsa olmazım. Hemen kahvaltıyı yaptım. Kardeşim okuluna gitmişti babamla. Ben tek giderdim hep. Okula gelmiştimki zil çalalı birkaç dakika olmuştu. Hemen sınıfıma koştum. Kapının zilini çalıp içeri girdim yeni çocuk benim sıramdaydı. Hocamızdan özür dileyip sırama geçtim. Çocuğun parfümümü doğal teninin kokusumu bilemedim çok güzel bir kokusu vardı. Hoca yeni gelen çocuğu ayağa kaldırdı. Ve bize kendini tanıtmasını istedi. Çocuk konuşmaya başladı. " Adım Serkan Soyadım GÜL bu kadar" aman çok konuştun. Hoca" biraz daha tanıt istersen ailenden gelecekte ne olmak istediğinden falan bahset" çocuk tekrardan konuşmaya başladı. "2 kardeşiz babam öldü. İleride avukat olmak istiyorum başka bir sorunuz yoksa oturabilirmiyim?" Hoca kafasını salladı oda oturdu. Çok gıcık bir tipi vardı. Ve boyuda biraz uzundu. Veya ben kısa boylu olduğum için öyle geliyordu. Ve çok tatlı gamzeleri vardı. Hafif bir tebessüm etse bile ortaya çıkıyordu. Teneffüs olmuştu benden geçmek için izin istedi ve sınıftan dışarı çıktı. Savaş "Mısra kuzen gel biraz hava alalım." Savaş benim kuzenimdi birde ikizi vardı. Barış adında. Teyzemde oğullarıda bana hep destek olmuşlardı. Hemen yanıma Nisa geldi. Nisa benim en yakın arkadaşımdı. 4ümüz beraber büyüdük. Barış 8 yıldır Nisayı seviyor ama birtürlü açılamıyor. Nisada çok sevimli bir kız. Ama onun boyu uzun. Fiziğide gayet iyi. Barış "gençler çok güzel bir planım var. Dersi kaynatıcaz " merakla sorduk. "Ney " "baķın şimdi bu ne" cebinden torpil çıkardı. Ben "hayır barış birinin başına bişey gelir. ""Saçmalamayın zararsız sadece ses var" herkes kabul etmişti ama ben istemiyordum. Bizim sınıfta kimse kimseyi satmazdı. Ama yeni gelen çocuğun huyunu bilmiyorduk. Ders zili çalmıştı. Ben çocuğun yanına gittim ve ona durumu anlattım. "Serkandi öyle değilmi?" "Evet noldu" "ya dersi kaynatmak için birşey yapacaklar hocaya demezsin değilmi?"" Yapacakları şeye bağlı" ayyy ne gıcık " torpil atcaklar" "saçmalamasanıza kaç yaşındasınız 12. Sınıf oldunuz aklınızı böyle şeyler için harcamayın.""yani dersin""hayır ama yapmayın" Barışın yanına gittim "boşver yapmayalım. Başımız belaya giricek. " Barış yeni çocuğa baktı. "Ispitlerimmi dedi Mısra" "hayır hayır sadece demem ama yapmayın dedi." "Off aman beee " hoca gelmişti. Bende sırama oturdum. Çok tatlı bir çocuktu. Ama fazla soğuk. Hoca serbest bıraktı. Serkan sıraya kafasını koydu. Ve uyumaya başladı. Çok farklı bir çocuktu. Elinde yara izi vardı. Ama böyle büyük bir yara gibiydi. Bende uyudum. Biranda uyandım Serkan bana bakıyordu. "Elimi bırakcakmısın artık." Elini sıkmışım "Çok özür dilerim." Hiçbirşey demedi. Bir sonraki ders bedendi eşortmanlarımızı giyip Nisayla beraber indik. Isınma hareketlerini yaptırdıktan sonra serbest bıraktı hocamız. Herkes birşeyler oynuyordu. Serkan basketbol oynuyordu. Çok güzel oynuyordu. Sonra yanıma geldi. "Neden beni inceliyorsun? " "ben seni falan incelemiyorum" "yalan söylüyorsun." " ben seni neden inceleyeyimki" "ışte bende onu soruyorum. Neden inceliyorsun. " sonra güldü ve yanıma oturdu. "Şu çocuk kim?" diye sordu. Gösterdiği kişi Emreydi. Beni seviyordu. Ama ben istemiyordum. Kuzenlerim dayak atmıştı. "Emre. Neden sordunki?" "Sevgilinmi" "hayır ne alaka" " bana yerini değiştir diye tehdit savurduda."" Ney ciddimisin? Yediği dayak yetmedi herhalde. Neyse ben gidiyorum " koşarak Emrenin yanına gittim ve ittirdim. " ya sen ne yapmaya çalışıyorsun?" "Ne yapmışım" " bak bak bide bilmemezlikten geliyor. " dedim alaylı bir tavırla "sen kimsinde milleti tehdit ediyorsun. " "ben ne yaptıysam seni sevdiğim için yaptım. " "bak anlamıyorsun galiba seni sevmiyorum. Hoşuma gitmiyorsun . Kanım ısınmıyor. İstemiyorum. Ve bu asla değişmicek." "Bir gelirmisin şura "dedi. Ve kolumu tuttu. Bunun üzerine Serkan yanıma geldi. "Bırak kızı" "sanane iki günlük çocuktan emir mi alıcam." Demesiyle osmanlı tokadını fırlatması bir oldu. Emre senle görüşücez diyerek içeri girdi. Serkan banka geri döndü. Bende peşinden gittim. "Teşekkür ederim" "tmm" tamammi sadece tamammi o ne öyle küfreder gibi. Gerçekten bu çocuk çok garip. Bir sonraki dersimiz yine boştu ve dışardaydık. Biz Nisayla sohbet ediyorduk Savaşla Barış yanımıza geldi. Ve beraber şişe çevirmece oynamayı teklif ettliler bizde kabul ettik. Biraz oynadıktan sonra ben yanlarından ayrıldım. Kantine gittim çok acıkmıştım. Birşeyler alıp sınıfa çıktım. Sınıfta sadece Serkan ve Miraygil vardı. Sonra Miraylar gitti. Bende elimi yıkamaya gittim. Geri döndüğümde Emregili sınıfın kapısını kilitlerken gördüm bu son dersti herkes evine gidicekti. Serkanı kilitliyorlardı."napıyorsunuz siz orda" Emrenin elinden anahtarı aldım. " Ver şunu. " daha kapıyı kilitlememişlerdi. "Serkan "diye çağırdım. Serkan koşarak dışarı çıktı. Biz tartışırken zil çalmıştı. Sınıfa girip çantamı alıp okuldan ayrıldım. Serkanın parfümü çok hoşuma gitmişti galiba burnuma o koku geliyordu. Acaba üzerimemi sinmiş. Yoo üzerimde kendi kokum var. Neyse eve varmıştım. Kardeşim daha gelmemişti intikam vakti. Okul çıkışları kardeşim futbol oynamaya gider ben hemen futbol ayakkabılarını ve formasını sakladım. Şimdi gitte göreyim. Aslında kardeşimi çok seviyorum ama bunu haketti. Kardeşim heryerde arıyordu ama asla bulamazdı. Kitaplarının içine saklamıştım. Ora bakmak asla aklına gelmezdi. Odama geçtim. Hala o cocugun kokusu geliyordu burnuma. Beni Esra aradı Esra benim eski arkadaşlarımdan birisi. "Ooo Esra sen beni ararmıydın özlemiştim valla. ""Bende özledim. Sizin okula geliyorum bende. Sana haber vereyim dedim." "Ciddi olamazsın. Bu çok güzel bir haber.""vallahi ciddiyim." Kardeşim odaya geldi. "Mısra çabuk eşortmanla ayakkabılarımı ver." "Görmüyormusun telefonla konuşuyorum. Esra neyse ben seni birazdan arayayım." "Ver çabuk acelem var 30 dakika sonra bir maçım var." "Yalvar yoksa vermem"" asla ""o zaman bendende asla " "Ya abla ne olur" " 1 hafta kölem olacaksın kabul mu " "sacmalamasan abla" "iyi tamam sen bilirsin" "ya tamam kabul" " kitaplığının en altında kitapların arasında." Kosarak odadan ayrıldı. Oh bee intikam çok güzel birşey. Yarın fizikten 3 sayfa ödev vardı. Çantamı aldım. Ama hayır yaa bu benim çantam değil. Bu Yeni gelen çocuğun. Çok sinir olmuştum. Çocuğun çantasını alıp gitmişim. Çantanın içinde bir deftere gözüm çarptı. En iyisi tutup yere fırlatmak hem ben açmış olmam. 5 defa denedim ama açılmadı. Çok merak ediyordum. Amaaan görmemem gereken birşey görürsem özür dilerim. Hem nolcak yani devlet sırları yazcak değilya. Dayanamıyorum sorarsa gözüm karardı naptığımı hatırlamıyorum. Defteri açtım aman allahım bunlar ne güzel resimler. Gerçekten güzel çiziyor . Bir dakika yaa onun çantası bende ise benim cantam ondamı acaba. Kesin ondadır. İnşallah kurcalamaz. Demek bu koku ondan geliyordu burnuma. Off iyice sinir oldum.....
Ertesi gün
Sabah erkenden kalktım. Hemen üstümü giyindim. Ve annemin yanına indim. Kahvaltı çoktan hazırdı. Annem erkenden kalkar kahvaltıyı hazırlardı. Yesekte yemesekte 17 yıldır o kahvaltı hep orada hazır olurdu. Kahvaltımı yapıp babamla karşılaşmadan okulun yolunu tuttum. Ben babama sarılmayı çok özledim en son ne zaman sarıldım ben bile hatırlamıyorum. Yolda giderken Emreyi gördüm. Bırsürü değişik tipli adamla konuşuyordu. Allah bilir yine neyin peşinde. Ona gözükmeden dinliyordum. Serkanı dövdürtcekti. Okula gelmiştim. Serkan kapıdaydı. Bana baktı ve "Çok dalgınsın"" kusuruma bakma bilerek olmadı." "Tamam" dedi ve çantayı alıp gitti. Koşarak arkasından yetiştim. "Bir bakarmısın" "ne var yine" "bişey konuşmamız lazım. Senle ilgili.""benle ilgiliyse seni ilgilendirmez."" Ya meraklı değilim sana ne halin varsa gör"" tamam " "tamam" dedim ve sınıfa çıktım. Allahım bu çocuk ne kadar ukala kendini beğenmiş. Deliriyorum sinirden dayak yede akıllan dicemde benim yüzümden yiceksin. Off en iyisi savaşla barışa demek. Benim yakışıklı kuzenlerim halleder. Ama oda ney Savaşla Barış bugün turnuvalara gidicekler. Ben ne yapıp edip bu kendini beğenmiş ukalayla konuşmam lazım. Ders zili çalmıştı. Bende defterimden bir kağıt koparttim. Ve Serkana " Serkan Emre seni dövdürtcek. Bende meraklı değilim sana. Sabahtan beri bunu demeye çalışıyorum. ""Tamam ben hallederim" "nasıl halletceksin. Ayarladığı adamlar seni haşat eder. Ben yardım edeyim istersen" " bana bak bücür başıma ne geldiyse senin yüzünden geldi. Beni delirtme kız halinle napabileceksin. " " tamam dayak ye de akıllan. "" tamam hadi işine bak" resmen sinirden gözlerim doldu. En iyisi Emreyle konuşmak. Teneffüs olmuştu. Emre nin yanına gittim. Emre en arka sırada uyuyordu. Yanına oturdum." Emre sen ne yapmaya çalışıyorsun"" sanada merhaba" kısa kes neden dövdürtücen Serkanı" "haketti senle arama girmicekti. ""Sana daha önce ne kadar itici olduğunu söyleyen olmusmuydu"" hayır genelde yakışıklı ve karizmatik olduğumu söylerler. " " o çocuğa dokunma"" neden ?"" Çünkü bir suçu yok" " keyfim bilir. Yada 1 şartla kabul ederim" " neymiş o şart 1 hafta sevgilim olacaksın "" asla" " o zaman döverim " "Allah seni bildiği gibi yapsın. " "bende seni bebeğim " "salak" ya bu çocuk gerçekten amaçsız. Off yaa napcam şimdi. Emreden msj geldi. "Teklifim hala geçerli ""💩💩💩" "sen bilirsin ya kabul edersin yada doverim. " napcaktim ya ders zili çaldı. Serkan içeri girdi. bütün kızlar ona bakıyordu. Ayy nesine bakıyorlarsa bilseler ne kadar gıcık olduğunu. Derste uyuyakalmıştım. Rüyamda Serkanın yediği dayaktan dolayı birdaha yüruyemeyeceğini gördüm. Bana bağırıyordu hep senin yüzünden diye. Çok korktum. Emreye msj attım. "Kabul ediyorum." Bu benim için çok zordu. Ama 1 hafta pismanlik daha iyi bence yeni çocuğa bişey olsa kendimi affedemem. Emre "o zaman okul çıkışında okulun ordaki parkta bekle beni" ıyy iğrenç dersler bitmişti ve elinde bir kutuyla beni bekliyordu Emre.
Acaba kutuda ne var?