Jeling

27 6 4
                                    

Sekarang matahari sudah mula terbenam.Fiona sedang bersiap² mahu keluar .Rykal sedang bermain game .Manakala cliff keluar sekejab katanya mahu jumpa KD

Fio takkan awak tak boleh maafkan saya lagi(Sapa rykal dari belakang fiona dia duduk di katilnya cliff dan menghadap fiona)

Fiona yang leka menyikat rambut kesayangan terdengar langau memekak

Apa kau cakap maafkan kau ,aku rasa bumi tak lama lagi dah nak hancurlah dgr maaf kau (perli fiona ke rykal disebelah dia menyambung menyikat baby hairnya)

Tolong lha sampai bila awak nak marahkan saya ,saya tahu saya tak sepatutnya hina awak tapi bagi saya peluang fio i still love u (Rykal meluahkan perasaanya yang sudah lama terkubur)

Woi jantan mesti pelik asal aku panggil kau jantan yelah dulu kau panggil aku betina murah now kita tukar jantan oky .Aq dah makan hatilah dengan kau( Tegas fiona mengatakan sakit hatinya bila.diingatkan kalau boleh dia tak nak bersemuka dengan rykal tapi allah yang maha adil dia tidak boleh elak)

Tolong fiona i still love u ye saya bodoh sebab percaya kan Aqilah yg baru 2 hari msuk skolah sepatutnya saya perlu percayakan awak ,awak yang saya sayang ,awak yang saya cinta awak yang saya kenal tapi saya lebih percayakan orang luar dari awak maafkan saya fiona (Untuk kali pertama rykal menangis dihadapan seorang gadis  sebak hatinya fiona melihat rykal menangis tapi dia ego)

Aku pernah cakap apa dulu rykal air mata kau berharga buat aku !!aq sakit tapi sayang perasaan tu dah hilang kau nangislah air mata darah sekali pun hati aku yang hitam nih takkan bertukar jadi merah lagi (Terang fiona dia bangun dan menuju ke dedaun pintu terpancar wajahnya cliff yang segak)

Hye anna dah siap ke kalau dah jom soal cliff ke fiona

Emmm
(Fiona menutup pintu dorm itu rykal didalam meraut kasar, dia mengesat kasar airmatanya)

Kenapa aku bodoh !! Maafkan aku fiona aku buat kau sakit ??" rykal menangis semau-maunya .Rykal tidak boleh kawal perasaan sekiranya dia menangis dia pasti akan demam

-----------------------------------CAFEKQ

Sorry lambat!!!!! Sapa fiona

Maaf buat korang tunggu sergah cliff ditepi fiona

Sokey baby,tak pelah cliff duduk arr ajak Andy (2 sepupu)

Baby baby duduk abang eah Fariz (abg angkat)

Mana boleh dia duduk dengan akulah (Adha sepupu)

Apahal dengan korang pulak dia duduk dengan akulah  Andy

Ya allah stresssnya "rengek fio

Cis semuanya nk duduk ngn anna jgn mimpi aku bgi (cliff

Baby jangan duduk ngn mangkuk 3 ekor tu kau duduk gan aku eah baby (ketua pengawas a.k.a Harith Adif)

Stoppppppp" jerit fiona semua terdiam

Semua salah kau lha (Adha)

Tengok baby marah  (Adif)

Kau arr(Fazir)

Kau (Andy)

Sudahlah tu gaduh abang² oi aq duduk ngn cliff je"kata putus fiona dia melabuhkan punggung ditepi cliff)

Nampak sangat muka abang²nya seperti tidak puas hati Andy,Adha,Adha dan Fariz merenung tajam  kearah cliff yang sudah tersenyum. Tersekat cliff mahu menelan air liur nya kerana renungan seniornya seperti dia baru bunuh orang sahaja

WATER BE ICEWhere stories live. Discover now