Sonunda lisenin son yılına girmiştik.Size kendimi tanıtmadım değil mi? Ben Jennie Kim. Hobilerim yatakta bir o tarafa bir bu tarafa yuvarlanmak. Aileme gelirsek annem ve babam trafik kazası geçirip öldüler. Bir kardeşim var onunda varlığından emin değilim. Onunla ilgili emin olduğum tek şey J harfli kolyesi. İsmini bile bilmiyordum.
Ailemden kalan evde tek yaşıyordum önceden para durumumuz iyi olduğu için şu an 100 yıl yeticek kadar param var.
Neyse sınıflar açıklandıktan sonra yeni gelen 3 tane kız gördüm. Çokta umrumda değillerdi çünkü etrafıma soğuk davrandığım için beni pek seven kız yoktu. Arkadaşa çok gerekte yoktu ama ara sıra dertlerimi anlatabiliceğim yakın bir kız arkadaşım olsun istiyordum. En arkada pencerenin yanındaki köşeye oturdum. Burası hocanın tarafından çok gözükmediği için burayı seviyordum. Bir şeyler düşünmeye dalmışken düşüncemi dalan kişilerle kendime geldim. Yeni gelen üç kız tanışmam için yanıma gelmişlerdi. Çok yüz vermecim ama tanıştım onlarla. Jisoo Chaeyoung ve Lisa . Aslında tatlı kızlardılar ama benle yakın olcaklarını düşünmüyordum.
Açıkca söylemek gerekirse 2 yıldır platoniği( böyle mi yazılıyodu wsejdeokewpew) olduğum biri vardı Kim Taehyung. Bunu ona 1 yıl önce açıklamıştım ama tek yaptığı şey duygularıma gülüp reddetmekle kalmadan tüm okula yaymasıydı. Tüm okula yayması pek umrumda değildi ama duygularıma gülmesi... Neyse bunca olan şeylerden sonra bir umut beni sever diye bekledim. Halâ da bekliyorum. Vazgeçmiyceğim.
Okul başlayalı 2 hafta geçmişti ve ben beklemediğim bir şekilde yeni gelen kızlarla dörtlü çok yakın olmuştuk.Yarın okul olmadığı için buluşup sinemaya gidicektik. Tabi o zaman olacakları bilseydim gitmeyi hiç istemezdim.Merhaba arkadaşlar bu ilk kitabım olduğu için size saçma gelebilir bana da bazı yerleri saçma geliyo ama ilerde düzelticem:)Aslında bunları söylüyorum ama kitap okunmayadabilir yani wssşdfsdiwiwşseş neyse. Bu kitabı ya 2 bölümlük yada 5 bölümlük yapıcam.Aklıma başka fikirlerde gelse daha fazlada bölüm olabilir:)Neyse eğer okuduysanız teşekkür ederim fikir/eleştirilerinizi yorumlamayı unutmayın. Bir dahaki bölümde görüşürüz👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just You ♡~Taennie
Short Storymerhaba arkadaşlar ilk kitabımı yazmaya başlıyorum okunmuycak büyük ihtimal ama eğlencesine yazıyorum zaten dlşadlwipsldşwdpşiwsşilp neyse okuyosanız eğer iyi okumalar:)