3.Bölüm

127 10 1
                                    


 
Jennie' nin ağzından
Sabah o uyanmadan onu omzumdan ayırarak ordan hemen ayrıldım. Her ne kadar bıraktığım için içim rahat etmesede kalbim acıyordu. Aslında o da haklıydı çünkü beni sevmek zorunda diye bir şey yok ama yine de kalbim acıyo. Geç kalmamak için hemen hazırlanıp okula gittim ama giderkende okuldaykende bunu düşünüyodum. Düşüncelere daldığımda beni ayıltan karşımdaki Taehyung ile kendime geldim. Acaba ne diycekti.
- Jennie
- Hm
- Konuşmamız lazım
- Tamam konuşalım
- Burda olmaz " dedi ve kolumdan tutup konuşucağımız yere götürdü. Her ne kadar kolumu tutmasını sevsemde nedenini bilmediğim bir şekilde kolumu yavaşça kendime çekmeye başladım. O da rahatsız olduğumu anlayınca bıraktı.
- Evet Taehyung ne konuşucaz?
- Jennie ben dün seni sarhoşken neden aradığımi bilmiyorum ama anlattığım söylediğim bir şey varsa aklından sil gerçek değil
- Hmm hangilerini acaba bana bir kızı sevdiğini ama ona kötü şeyler yaptığın için kabul etmiyceğini söylemen mi?
-Jenn.
- Tamam Taehyung sevdiğin bir kız var tamam bunu bana söylemek zorunda değildin neden hala canımı yakmaya devam ediyorsun. Eğer canımı acıtmak hoşuna gidiyosa ahh...... dedim ve cümlemi bitirmeden ordan ayrıldım çünkü onun karşısında bir mal gibi ağlayacak değildim.

Taehyung'un ağzından:
Bir an ona onu sevdiğimi söyledi  diye çok korkmuştum ama daha kötüsünü söylemişim. Aslında kötü bir şey değil gerçek bir şey söyledim ama sorun şu ki o bunu yanlış anladı ve nasıl düzelticeğimi bilmiyordum. Bir kaç gündür hiç yüzümüzü bile görmemiştik. Daha doğrusu o okula gelmiyordu buda benim canımı sıkıyordu. Ama haklıda ben olsam bende böyle hissederdim:(

Jennie'nin ağzından
Yaklaşık 1 gün boyunca ağladığım için gözlerimin altı resmen mosmor olmuştu. Yaklaşık 2 gündür okula gitmiyodum. Her ne kadar gitmemek istesemde gitmem lazımdı. Sabah her ne kadar o günki gibi olmasa yine gözlerimin altı mordu. Mükemmel bir makyaj yapıp çok normalmiş gibi gözükmesini sağladım ve okula geldim.Okula geldiğimde sırama oturup uyumaya başladım. Her zaman ki gibi boş bir gündü. Ve eve gelip tekrar uyudum.

Galiba bir bölümün sonu ancak bu kadar kötü bitirilebilirdi...Neyse kitabı kaç bölüm yapıcağım hakkında bir fikrim yok ama kısa bir zaman içinde bitiriceğim.Bölüm hakkında düşüncelerinizi eleştirilerinizi yazmayı unutmayın. Bye👋💜

Just You ♡~TaennieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin