prvi put.

4 0 0
                                    

Kad smo ustali , bili smo jedno pokraj drugome . Ustala sam prva i naručila u sobi doručak.

Max POV

Sjetio sam tople ruke na ramenima i glas .
Bila je Eva koja mi je probudila .
Eva " Max , ajde dišao je doručak!
Max "uff😏
Ustao sam i obuko hlače , bilo je pre vruče za majcu. Prišao sam joj i poljubio, ona mi je uzvratila odmah .
Pa smo išli za sto i jeli , bili su palačinke , jagode i čaokolada .😍njammm
Super je sve dok nismo čuli netko da kuca.
Obiko sam bjeli podkušulju i crvenu košulju . Eva je otvorila i vikala
! neeee!
Max" šta je...😮
Vidio sam i sam .Evin tata .

Tata "Eva idemo doma!
Max" neče ovdje je dobro.
Tata "ovdje je nitko ne voli...
Eva" on me voli , a i ja njega. Kod kuće samo me tučeš . jedina je mama ...
Tata " koja te voli? A ja ?
Max " van !
Tata " neču jer je nevoliš!
Max "evo vidi sam .

Uzeo sam Evu blizu mene .i poljubio sam ju . ona je se iznenedila ali je odmah uzvratila . nježno sam joj rekao da on nebi čuo " Poslje si moja "

Tata "vidim da si dobro, ja odo ovdje mi nije mjesto , IZVINI ZA SVE , došao je i zagrlio mene i Evu

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


Tata "vidim da si dobro, ja odo ovdje mi nije mjesto , IZVINI ZA SVE ,
došao je i zagrlio mene i Evu .
Kad je otišao Eva je se bacila na moje usne , postalo je sve dubokij poljubac.
Sve od jednom bili smo na krevetu.
Ostalo samo da vam kažem :
Morao sam polako , Evi je prvi put.
Bila je vatrena , pokušao sam da joj ne boli previše ...
Ostalo je privatno... Ali ipak činise da joj nešto muči.

Eva POV

Jeu ! Prvi put , s njim ,prvi put je bio s nekome drugom tj. S Manoi...
Da 1 put mi je silovo i skoro da ga ne ubijem ali nisam htjela zbog mame. Ali bilo bi bolje da jesam , ali ... Max to nezna. I bolje je da tako ostane. Napravit ču smješak i ići dalje .

Ponedeljak-škola

Probudili smo se obukla plavu haljinu , cipele i otišli u školi. Tu smo se rastali jer imamo različite satove. Ušla sam u učionicu , sjela na mjesto i čekala da sat počinje. Tu je bila i Ema , moja supar bff.

Ema" Eva gdje si bila do sad ? Tražila sam te a te nije nigdje bilo!
Eva " bila sam s dečkom ...
Ema " šta ispričaj!

Sjela je pokraj mene i ubrzo sam joj sve ispričala .

Ema " joj tak tužno ,a tak romantično😢

Spustila je par suza , pa je otišla na svoje mjesto jer je počeo sat iz kemie🙃 to mi nahbolje ide.

Max POV

Počinje sat iz glazbeni , ufaa tako je dosadna . hvala Bogu da , je odmor.
Imaju glasine kao da ja i Eva , pa eto sexopriatelji. Kada smo mi dečko i cura!
Pa ja im kažem da nije istina ali jeb. Oni ne kuže. Magarci ... Spreman sam dokazati , da je Eva moja cura. Da je ljubim pred svima mah možda upali.!

Manoi"ei Max kako si ?
Max " dobro.
Manoi" a tvoja sexbff
Max " ona mi je cura.😤
Manoi " dokaži !
Max" ako hočeš , snimiti ču od sad nadalje ...
Manoi " može evo mini kamera , a poslje cijelom šk ču pokazat .
Max " samo da prestanu glasine. Ovo radim za EVU...

Tako sam uzela kameru ostavila je na majcu , pa otišao.

Nastavi se....

love StoryDove le storie prendono vita. Scoprilo ora