The Day After

1 0 0
                                    

POV Olivia

Na een tijdje op bed gezeten te hebben besluit ik om er toch maar uit te gaan, met tegenzin stap ik uit mijn warme bed en loop ik naar mijn badkamer. Als ik in de badkamer ben bekijk ik mijn spiegelbeeld en zie het gewoonlijke : mijn wilde blonde haar, mijn enorme wallen en mijn grijs/groene ogen die nog duf stonden van de slaap.
Ik gooi wat water in mijn gezicht en poets mijn tanden, ik loop de badkamer weer uit en open mijn kast. Ik pakte een zwarte skinny en een wit blousje en deed het aan, daarna pakte ik mijn borstel maar eens om mijn haar te fatsoeneren gelukkig had ik een bobje dus het was niet heel veel werk, snel deed ik wat maskara op en pakte mijn leren jasje van de stoel en liep door naar de keuken. Na wat gegeten te hebben en een beetje op mijn telefoon gezeten te hebben stond ik op en zette ik mijn bord in de wasbak, toen pakte ik mijn tas en mijn sleutels en liep de deur uit.

POV Charles

Daar liep ze dan naar haar motor. Ze deed haar helm op en weg was ze. Ik wist het zeker dit is het meisje die ik zocht en wou hebben. Ik verplaatste mezelf naar haar appartement en liep wat rond, pakte wat spullen op en toen liep ik door naar haar slaapkamer. Haar bed was rommelig en de gordijnen zaten nog dicht, ik knipte in mijn vingers en alles was opgeruimd en schoongemaakt. Nu kon ik beter rondkijken, ik maakte wat laatjes open en zag niets bijzonders alleen pen, papier en een pakje condooms. Die had ze niet meer nodig dacht ik maar liet ze maar even liggen misschien komen ze nog vanpas. De rest van het appartement is het normale voor een student beetje rommelig maar wel knus. Ik pakte een pen en een papiertje om haar een boodschap achter te laten.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 14, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The faceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu